• ik draag egt al een maand lang polsbandjes omdat ik door een ziekelijke grap van mijn vriendin bang ben geworden voor polsen.
    vandaar de polsbandjes.
    ik zit heel rustig aan tafel te eten.
    vraagt mijn vader heel dom.; 'Elle, snij je jezelf?' wijzend op mijn polsbandjes. dus toen werd ik boos op heb, want ik loop er al heel lang mee en heb al heel vaak moeten zeggen waarvoor ze zijn, odmat ik weigerde ze af te doen. dus ik echt zuchten; neee pap, ik ben bang voor polsen.' begon die me uit te lagen o.O en toe geloofde hij me niet, moest ik ze afdoen van hem. en zegt die dat ik moest laten zine wat er zo eng was aan mijn polsen enzo. terwijl ik dat neit wilde. dus ik weigerde zegt die. '' nee je bent neit bang je snijd je egt.'' en toenw erd ik kwaad, hoezo gelooft hij me gewoon niet >< en en toen had ik ze eenkeertje neit om, ging die meteen mijn pols vastpakken, dus ik gillen omdat i kdat eng vind. en ging die dom lopen doen 'oww je bent egt bang? o.O'
    en nu vind ik mijn vader dom ;x

    Wie heeft er nog meer een domme vader? [a]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 16:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    zippertje schreef:
    oké ik snap aan de ene kant je vader wel
    want het lijkt net alsof je iets wilt bedekken met die dingen.

    en aan de andere kant snap ik jou ook wel
    want iedereen is wel ergens bang voor
    ik ben bang voor kraaien en andere zwarte vogels en ik ben bang voor spiegels (snachts) en voor de meter kast in de gang xD

    Ik ontloop spiegels ooksnachts hoor, mij veel te eng (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    . Vroeger vroeg ik altijd aan mijn vader de oplossingen van rekensommen énzo, maar nu doe ik het niet meer, omdat ik dan altijd alles fout heb --' Bad daddy.


    People change like the seasons - J. Cole

    das wel minder dat hij je niet gelooft ;o

    Mijn vader doet regelmatig de nieuw kids na, geloof je je gaat stuk van het lachen dan x'D
    droogkloot x]


    Vampire Heart.