• dusss, wie kan er komen? ^^ zodat ik het kan opschrijve.
    als je zeker komt stuur dan plz een privébericht met je naam, dat is overzichtelijker

    :')

    hmm hoe laat spreek je dan af ?

    whiiee een dag voor mijn verjaardag ^^
    mss komik wel


    Gilles (ll)

    rond 13u ^^
    dan gaan ik, Cynthia en Rani aan het station van roeselare staan ^^

    rond 13u ^^
    dan gaan ik, Cynthia en Rani aan het station van roeselare staan ^^

    kut kga dan moetn vroeg opstaan, kom mie maar halen an mien kot zeg maar welk uur da ge ier gaat staan

    Ik woon niet ver van Roeselare, in Ingelmunster^^
    Maar ik ga niet meeten met mensen waarmee ik nog nooit heb gepraat x'] Maar amuseer jullie daar ^^

    Ik woon niet ver van Roeselare, in Ingelmunster^^
    Maar ik ga niet meeten met mensen waarmee ik nog nooit heb gepraat x'] Maar amuseer jullie daar ^^

    das leuk oor, kijk nu ebt ge met mij gepraat en moet je komen

    (...)
    das leuk oor, kijk nu ebt ge met mij gepraat en moet je komen
    De kans is groot dat ik moet werken die dag -.-'Dus ik ga het aanbod afslaan =')

    (...)De kans is groot dat ik moet werken die dag -.-'Dus ik ga het aanbod afslaan =')

    ik moet lekker ni werken
    WONK, wij willen mensen die kunnen en willen komen, ken je iemand die zouden willen en kunnen?

    Woow dan ben ik jarig.. wat sexy xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Woow dan ben ik jarig.. wat sexy xD

    x.

    WONK, sexi hexi

    ik wil gaan! ö
    kheb vriendinnen in de buurt van Roeselare, en voor mij is het ook nii overdreven ver..

    ma de laatste week van de vakantie wordt klotedruk voor mij, dus ik weet nog nii of ik kan gaan, en er staan momenteel al redelijk wa meetings op mn agenda..

    ga ik wel eens navragen aan friends(:

    en nu mensen die wel kunnen?

    mjn mailbox staat niet voor niks helemaal vol hr, door dit topic. ik wacht tot ik reacties krijg van mensn die wel komen, en als je hier komt om te lullen dat je niet wilt omdat je ons niet kent, of omdat het zogezegd niet veilig is, wegens de thhaters, weetje, rot dan maar lekker op :')

    ik wacht op mensen die wel komen.
    en vor het geval je niet zou willen komen omdat je mij cyntje en rani niet kent,

    néé, we zijn geen pedo's fzu ö dus ga niet zagen