• Hi!

    Het lijkt mij echt geweldig om een keer mee te doen aan een flashmmob. Dus ik dacht laat ik eens kijken of er meer mensen zijn en dat we miss een flashmob ergens kunnen doen.(nerd)

    Een Flashmob is met een groep mensen ga je naar een bepaalde plek toe waar veel mensen komen en 1 of 2 personen beginnen met een dans, steeds meer mensen van de groep gaan mee doen zodat er opeens een groep mensen de zelfde dans doen. Na een paar minuten gaat de groep weer uit elkaar als of er niets gebeurt is..

    Dat lijkt me dus echt vet om aan mee te doen. Iemand ideeën? Of wil iemand dit ook?

    (Deze flashmob is op het stadion in Antwerpen zo als je niet weet wat een flashmob is krijg je een beetje een idee)

    http://www.youtube.com/watch?v=7EYAUazLI9k&feature=related

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 16:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2010 - 22:49 ]


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Dat hebben wij al een paar keer met school gedaan (:
    Anywayz de eerstkomende flashmob waar ik aan mee doe is de 30 Seconds To Mars Worldwide flashmob volgend jaar ;3

    Voor degene die het willen zien ):

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 18:19 ]


    dream, dare, fly!

    Daar heb je serieus danslessen voor nodig he. Ik zou de voorbereiding van de T-mobile dans eens bekijken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 18:20 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vet, maar het lijkt me erg lastig! hoe wil je dat regelen?

    Ecstasy schreef:
    Dat lijkt me echt heeel vet, maar het lijkt me erg moeilijk om dat helemaal te gaan regelen..


    Hope goes lost but never dies.

    iGoogle schreef:
    Vet, maar het lijkt me erg lastig! hoe wil je dat regelen?


    ik zelf zat te denken aan een standaard dans of zo en dan tijdens een festival bijvoorbeeld appelpop das gratis met veel mensen naar de zelfde arties gaan en als ze een bepaald nummer spelen dat dansje gaan doen of zo


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Haha, dat einde is zo droog, als ze allemaal gewoon weer weglopen.
    Maar dat lijkt me echt supervet om te doen.


    Felix

    flashmop=flashmob, even aangepast

    ik ben een spellingsnazi :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 22:50 ]


    BAM!

    Ecstasy schreef:
    Dat lijkt me echt heeel vet, maar het lijkt me erg moeilijk om dat helemaal te gaan regelen..


    Geen reclame, please.

    wha ik doe mee...!

    deze is ook leuk
    leuke flashmob van youtubers!


    #WWED - What Would Emma Do?

    zeker leuk om te doen^^

    maar is wel heel veel regelen en stuff, hoop dat het je leukt;( suc6


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ghaha, die flashmobs zijn geweldig! Ik kende dat echt nog niet! Maar da's echt hip!
    Ik vind het wel een goed idee, alleen moeijlijk uit te werken denk ik..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RandomRhythm schreef:
    flashmop=flashmob, even aangepast

    ik ben een spellingsnazi :Y)

    (baby)

    & Ja, het is zo'n beetje mijn droom om aan zo'n ding mee te doen. Moet je dat filmpje met The Black Eyed Peas bij Oprah maar eens bekijken. Dat noemt ge pas een flashmob.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe zeker mee , I LOVE FLASHMOBS !!


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Is heel erg vet! Maar om dat te regelen via Q, is een beetje onmogenlijk hah.. Maar geef niet op (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO