• Oke ik maak zoals pas geleden weer covers. wel moet ik jullie wijzen op de volgende dingen;
    -Ik kan niet beloven dat het perfect is of dat ik jou foto gebruik.
    -Ik maak niks van TH of andere band die buiten normale (zoals Cheryl Cole enz) categorieën vallen.Dit omdat ik daar geen aanleg voor heb.

    naam storie;
    gaat over;
    nog wat fotos?;
    extra;
    thema;
    text die erop moet;

    naam storie; Fuck the prince from daddy, i want you
    gaat over; Ibrahim Afellay,

    Ibrahim Afellay is een succesvolle voetballer. Fans houden van hem. En hij houdt van zijn fans. Maar alleen, van één meisje voelt hij echte liefde. Genaamd Melissa. Ze kennen elkaar al niet zo lang. Maar toch, wilt Ibirahim haar. Melissa's moeder is overleden. En haar vader is advocaat. Haar vader heeft aan zijn beste vriend beloofd, dat hij Melissa zou laten trouwen met zijn zoon. Terwijl Melissa helemaal niet van hem houd. Ibrahim doet er alles aan, om Melissa voor zich zelf te houden. Maar gaat het hem lukken

    nog wat fotos?;
    extra;
    thema;

    text die erop moet; De titel.

    De doorgestreepte woorden, mag je zelf weten (:

    Goodluck (: !

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 15:04 ]

    naam storie; teardrops on my guitar
    gaat over; Het hoofdpersonage Fi is 17 jaar. Haar leven kan plots heel snel veranderen, maar dat hangt af van de keuze die ze moet maken: een carrière als zangeres of schrijfster worden zoals ze altijd al wou. Gelukkig is er nog altijd haar beste vriend Max die altijd aan haar zijde staat.
    nog wat fotos?; kies zelf maar
    text die erop moet; muziek, liefde en een hechte vriendschap. + de titel

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 14:08 ]


    Change, the only good thing in this world.

    naam storie; Secrets of my past
    gaat over; Aria is een zestienjarig meisje dat op het eerste gezicht heel normaal lijkt. Ze gaat naar school, hangt rond met haar vrienden en gaat babysitten om geld bij te verdienen. Maar sinds een jaar is er van alles veranderd: ze moest naar een nieuwe school. Een half jaar ging het goed, maar toen is er iets misgelopen. Haar vrienden merken dat er iets mis is met Aria, maar die houdt haar geheim goed verborgen. En waar komt die plotse haat voor meneer Boeckx, hun leraar wiskunde, ineens vandaan..?
    thema; Liefde, geheimen, vriendschap
    text die erop moet; De titel en als je zelf iets bijpassend kan verzinnen mag dat erbij :')

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 14:12 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    naam storie; One out of thousand, but I only love you. | JDB. |
    gaat over; Justin bieber.

    Hij, de jongen die een weddenschap heeft met zijn beste vriend, Ryan Butler, om voor een maand een relatie aan te gaan met een fan.

    Zij, het meisje dat gaat daten met hem en een relatie met hem aangaat.

    Alisha komt via haar beste vriendin, Maya, op een site om een van de 5 dates met Justin Bieber te winnen. Alisha en haar beste vriendin doen allebei mee, maar verwachten niet dat ze zullen winnen. Toch wint Alisha, maar jammer genoeg verliest Maya. Alisha gaat daten met Bieber en ze begint hem leuk te vinden. Ze krijgt een relatie met hem en hij word verliefd op haar. Zal hij de weddenschap vergeten of het na een maand uitmaken?

    nog wat fotos?; bij de beschrijving denk ik of mag je zelf weten.
    extra; -
    thema; liefde.
    text die erop moet; One out of thousand., but I only love you.:9~

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 14:19 ]


    Smiling but close to tears.

    naam storie;Help From 'a Slytherin'.
    gaat over; Harry Potter, een vervolg op de Relieken van de dood. Tijdens de begrafenis van Fred. Gebeurt iets wat niemand verwacht had. Een van de dooddoeners ontvoerd Hermelien. Ze komt terecht in Villa Malfidus. Waar Draco haar helpt te ontsnappen. Het gaat ook veel over Ron & Hermelien. Vooral in het begin. Anders moet je hem even leesn Mss dat je het dan beetr snapt (;
    nog wat fotos?;Kies jij maar :)
    extra;/
    thema; Romantiek, Fanfictie, & Toch een beetje actie.
    text die erop moet; De titel (A).


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    naam storie; Daughter of the moon
    gaat over; beschrijving
    nog wat fotos?; ja, deze en deze of alleen een foto die ik zelf heb gemaakt maar die heb ik hier niet.. die geef ik een andere keer :)
    extra; misschien dat je makkelijker een cover kan maken als je het verhaal even leest?
    thema;
    text die erop moet; Daughter of the moon


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam storie; Why is it always about blood?
    Gaat over; Fernando Torres loopt in zijn eentje in het donkere bos achter zijn huis waar hij nooit eerder geweest is. Hij loopt daar maar wat en probeert zich niet druk te maken om het feit dat hij denkt dat hij achtervolgt wordt, hij heeft al genoeg zorgen aan zijn hoofd. Fernando verschiet zich rot als er opeens een prachtig meisje uit een boom springt en hem zegt dat hij beter moet opletten als hij alleen is. Het meisje is al weer weg voor voor hij nog maar om haar naam kan vragen.
    Fernando gaat een week lang elke dag terug naar het bos maar hij vindt het meisje niet. Als hij na die week een belangrijke wedstrijd moet spelen zit er wel een heel speciale supporter in het stadion. Fernando zoekt haar meteen na de wedstrijd op en het meisje verteld hem zonder problemen dat ze niet zo normaal is als hij denkt dat ze is.
    Nog wat fotos?; Fernando Torres, voetbal, vampier, weet ik veel, leef je uit (:
    Extra; Neem je tijd (: haha, ik weet geen extra's
    Thema; Drama, fanfiction, romantiek, fantasie en een beetje komedie
    Text die erop moet; De titel en 'My sisters call me Renesmee.
    - Dont ask me why!
    '


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Wanneer krijgen we die cover trouwens? :')


    Beeeeeeeesje :-)