• méér dan geweldig! Ik heb vandaag voor het eerst DirtyGame gezien, op Marktrock. En eigenlijk ging alles fout x]
    De bus die ik nam, ging niet helemaal tot de halte waar ik wilde. Dus moest ik een andere bus nemen -volgens mij heb ik daar ook nog verkeerd betaalt, haha-. Daarna begon het te regenen, zijn we bijna op een verborgen camera gelopen, had ik een kortingsbon gemold en heb ik een t-shirt van Students on Stage gekregen -kwijl-
    En daarna was het al terug tijd om te vertrekken. Maar we hadden verkeerd gekeken op het bordje, dus ik had mijn bus gemist -de laatste, nota bene- Moest ik een trein zoeken. Maar die ging maar tot in Diest. Mama gebeld, zou me komen halen in Diest. Even later bericht; auto van mama kapot. Moest ze papa nog bellen, om de andere auto.
    Maar buiten dat; het was méér dan geweldig :9~ Ik heb de ALLERLEUKSTE cadeautjes EVER gekregen! En 1,5 seizoen van CSI:NY gekocht in de uitverkoop :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wauw, jij bent een gelukzak.
    Ik mag bijna nik op het gebied van uitgaan en concerten. Alleen maar op het gebied van kleren, spulletjes en eten.


    When words fails, music speaks

    Cranberrie schreef:
    Wauw, jij bent een gelukzak.
    Ik mag bijna nik op het gebied van uitgaan en concerten. Alleen maar op het gebied van kleren, spulletjes en eten.

    Ik heb ook wel moeten zeuren voor ik Hanne mocht zien hoor :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haha, hoeveel kan er mis maar toch goed gaan op 1 dag tijd?
    En da's toch typisch iets voor Uu he, de bus missen =P
    && Ik ben blij voor Uu dat het zo leuk was :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wow dat is wel heel veel wat niet goed ging op
    één dag :'D
    Wel tof dat het zo leuk was :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xjustxmyself schreef:
    Haha, hoeveel kan er mis maar toch goed gaan op 1 dag tijd?
    En da's toch typisch iets voor Uu he, de bus missen =P
    && Ik ben blij voor Uu dat het zo leuk was :9~

    Ja, nogal x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California