• Ik denk dat ik toch wel redelijk CD-verslaafd ben, want toen ik mijn kadolijstje voor mijn verjaardag bekeek, zag ik enkel CD's erop staan. Buiten één DVD en een CD-box. (want degene die ik nu heb zit een beetje vol. :3)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 18:13 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben er niet verslaafd aan ik zet gewoon liedjes op mijn mp3-speler of ik luister op mijn computer.


    Keep on smiling

    Paperweight schreef:
    Ik ben er niet verslaafd aan ik zet gewoon liedjes op mijn mp3-speler of ik luister op mijn computer.

    Ik heb wel heel veel cd's. Maar ik ben niet verslaafd ofzo.

    Nee, ik luister altijd muziek op mijn laptop, psp of mp3-speler(krul)
    Ik luister nooit cd's:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Uhm ik vind het zegmaar wel leuk om van bepaalde artiesten cd's/dvd's te sparen. Dus bijvoorbeeld van Nena, TokioHotel en Nightwish. Van Nena heb ik al bijna de helft van haar collectie :'D. Jammer dat ik geen geld als water heb want ik moet nog minstens 12 cd's haha.

    Normaal koop ik ook gewoon alle cd's die ik wil hebben kwa muziek omdat ik tegen downloaden ben. Dus ik heb opzich wel veel cd's (nerd). Maar, als ik de cd's eenmaal heb, zet ik de muziek op de computer en luister ik het meestal gewoon van de computer af ofzo.(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ik heb nooit genoeg CD's. En als ik er een heb komt er weer een nieuwe uit enzo.(nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Jep, herken ik xD
    Ik heb net het album Lucifer van SHINee voor m'n verjaardag gevraagd. En eigenlijk wil ik er nog meer x3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Niet verslaafd - geldtekort, HA - maar ik koop wel regelmatig CD's, wat anderen vaak niet begrijpen. Ik ben het echt zat om die discussie te voeren.
    En - en - en, een vriendin van me zit nu in Maleisië en heeft een CD van 2NE1 voor me gekocht :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ben niet verslaafd, maar kijk af en toe wel of er weer een nieuwe leuke cd uit is:D, en meestal download ik hem dan (A). :$.

    van wat voor muziek houden jullie? en weten jullie nog leuke liedjes:D?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:11 ]

    Ik denk dat ik net verslaafd word aan dvd's ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Soms, als ik een liedje mooi vind dan speel ik het wel duizend keer af op een dag, mijn ouders worden er soms gek van. Maar ik luister altijd via youtube, ik heb eigenlijk niet veel cd's...

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:37 ]

    Ja. Ik ga zonder een reden naar de platenwinkel met een volle portemonnee en ik kom met een lege portemonnee en 10 cd's thuis.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik heb ook een cd verslaving :9~


    dream, dare, fly!

    Ik ben ook berhoorlijk verslaaf, maar na een tijdje word het wel een beetje duur...
    En ik kan er niet naar luisteren want er is altijd iemand thuis.

    Toch blijf ik ze kopen want als niemand meer cd's zou kopen kan de artiest/band geen muziek meer maken.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik koop ze graag ^^ Net als concert dvd's. Maar als ik echt niet mag, kan,...kopen zeur ik mijn vader voor een iTunescard. Cd's online kopen dus eigenlijk ook. Maar zo ik heb er een hoop wel en ook een hoop van iTunes.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me