• Betekent dat dan tegenwoordig helemaal niets meer? Ik zie zoveel mensen die na 1 dag/paar dagen/week/weken al "Ik hou van je." tegen iemand zeggen. Dat kán je na zo'n korte tijd toch nog niet weten? Dat moet toch groeien? Of ben ik de enige die hier zo over denkt?

    Hoe denken jullie over de zin "Ik hou van je."? Wat voor waarde heeft dat voor jullie?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:09 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vind ik ook, zegt een jongen - die ik nog niet goed ken - tegen me: I love you.
    En daar zat ik dan.. wtf moet ik nu zeggen?
    Voor mij zijn die woorden belangrijk en dat wil ik enkel tegen de persoon zeggen waarvan ik weet dat ik echt van hem hou, en samen mee oud wil worden ofzo.

    Ik ben het helemaaal met je eens!
    Maar wat doe je, als je met een jongen zoent, en hij daarna zegt; 'Ik hou van jou'.
    Je kan niet zeggen; 'Ja sorry, ik voel niet hetzelfde voor jou.' Want dan dumpt hij jou ook meteen.

    Dat was mijn dilemma,
    dus wat doet dit domme kind,
    ze maakt het uit.


    It’s time to get really fucked up!

    Enough schreef:
    Betekent dat dan tegenwoordig helemaal niets meer? Ik zie zoveel mensen die na 1 dag/paar dagen/week/weken al "Ik hou van je." tegen iemand zeggen. Dat kán je na zo'n korte tijd toch nog niet weten? Dat moet toch groeien? Of ben ik de enige die hier zo over denkt?

    Hoe denken jullie over de zin "Ik hou van je."? Wat voor waarde heeft dat voor jullie?


    zo denk ik ook :)

    Ecstasy schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vind dat je dat pas kan zeggen als het écht wat betekend, dus niet wanneer je iemand net kent. Dat moet inderdaad gewoon groeien, vind ik dan. (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Toen ik de eerste keer met mijn vriend had toen had ik het wel gezegd maar toen dacht ik dat het ook zo was. Maar nu ik weer met hem heb weet ik dat dat van toen niks voorstelde (krul). Ik hou nu écht van hem en dat weet ik zeker, al voordat ik weer met hem had.


    -

    Paperweight schreef:
    Als ik van mijn vriendje te horen krijg ik hou van je doet het nog altijd veel met me hoor. Gewoon door dat hij het zegt, dat voelt goed.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als het goed voelt, het moment goed is en je met heel je hart om iemand geeft, maakt het niet uit of dat zinnetje er na een weekje uitrolt of pas na 4 maanden.
    Ik was een ongeveer een week samen met mijn vriend toen hij het tegen mij zei. Op een totaal onverwacht moment. Het overdonderde me, maar ik was blij dat hij het had uitgesproken, ik voelde me precies zo (H)

    Bodysnatcher schreef:
    Soms he, wéet je gewoon dat je van iemand houd. Dan maakt het niet uit hoe lang je iemand kent.
    Ik zeg het alleen als ik het écht meen. En dat weet ik voor mezelf, daar zit geen tijd aan vast gebonden.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik zeg het alleen als ik het meen. Ze zeggen ook dat meiden veel sneller 'Ik hou van je' zeggen tegen mensen - terwijl ze niks betekenen, dan jongens.
    Bij mij is dat in iedergeval niet zo. Ik weet thankgod wel, wat de zin betekend. 8D

    'ik hou van je.' heeft voor mij best veel waarde. ik zeg het niet tegen zomaar iemand die ik net een week of twee ken. sommige mensen kennen de waarde gewoon niet en zeggen tegen veels te veel mensen love you. of ik hou van je. ik vind dat je naar twee weken mensen nog niet goed genoeg kent om al te zeggen dat je van iemand houd. voor mij is houden van dat je voor elkaar klaar staat. niet alleen in goede tijden maar ook in slechte tijden. en dat je elkaar respecteert.


    Everything is worse without music.

    Ik zei dat redelijk vroeg tegen mijn vriend, maar ik was een half jaar verliefd op hem toen we samen waren. En eerder hield ik heel veel als vriend van hem. Ik zei het natuurlijk niet vanaf we elkaar voor het eerst kusten, het kwam er gewoon uit wanneer het moest. En we zijn nu nog altijd samen dus ik denk dat de "ik hou van je" bij ons geen kwaad heeft gedaan. Maar als ik boos op hem ben zeg ik het wel nooit, niet omdat ik hem op dat moment niet graag zie ofzo, maar dan kom het gewoon niet gemeend over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor mij heef het wel echt waarde, ik zou dat nooit snel zeggen, alleen als ik het echt meen. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Bodysnatcher schreef:
    Soms he, wéet je gewoon dat je van iemand houd. Dan maakt het niet uit hoe lang je iemand kent.
    Ik zeg het alleen als ik het écht meen. En dat weet ik voor mezelf, daar zit geen tijd aan vast gebonden.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Heel veel,ik zou het nooit snel zeggen. Een vriendin van mij heeft het al na 2 weken gezegd(of zelfs korter) en dat vond ik zou vreemd, ik zou dat nooit doen. Om eerlijk te zijn denk ik/weet ik dat die mensen niet weten wat echte liefde is,en zo er ook niet achter komen.

    Ik zeg het ook eigenlijk nooit.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 11:16 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zeg alleen tegen mijn hond dat ik van 'm houd, haha, dat klinkt raar maar toch. Zelfs tegen mijn ouders, zussen, oma etc zeg ik dat niet. Alleen tegen mijn hond.
    Oh wel, soms wel als mijn beste vriendin of mijn zussen tegen mij "Bitch" of zo zeggen zeg ik wel "Oh, I love you too ;d" terug of zo, maar...
    Ik vind wel dat je gelijk hebt :'D