• Betekent dat dan tegenwoordig helemaal niets meer? Ik zie zoveel mensen die na 1 dag/paar dagen/week/weken al "Ik hou van je." tegen iemand zeggen. Dat kán je na zo'n korte tijd toch nog niet weten? Dat moet toch groeien? Of ben ik de enige die hier zo over denkt?

    Hoe denken jullie over de zin "Ik hou van je."? Wat voor waarde heeft dat voor jullie?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:09 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat heb ik eigenlijk nog amper gezegd tegen iemand die ik leuk vond / dacht dat ik verliefd was (:

    De enige tegen wie ik dat zeg zowat zijn mijn vrienden, ouders en familie 8D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik zei in het begin alleen 'ik zie je graag' en 'love you' omdat ik 'ik hou van je' inderdaad te zwaar vond klinken, maar na een paar maanden was dat zo gegroeid dat ik het wel kon zeggen. Dus jup, ik ben het ermee eens dat het moet groeien, maar anderen doen maar wat ze niet laten kunnen hé :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Enough schreef:
    (...)
    Ik weet na een relatie van 1 dag echt nog niet of ik van iemand hou hoor?

    Naja, dat ben jij (:
    Iedereen is op dit punt anders.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zeg het bij sommige mensen, maar voor de grap. Ik zeg er dan ook meestal 'grapje' achter, ofzo. Maar ik zeg het alleen tegen iemand als het ook écht zo is. Ik zeg zelfs niet tegen mijn vriendje 'ik hou van je' want bij hem moet dat nog groeien.


    your eyes are like stars in the night.

    Hm, ik zeg het eigenlijk niet vaak tot nooit. Wel eens voor de grap ofzo maar ik heb het nog maar één keer gezegd dat ik het meende. Ik vind sowieso dat je het niet té vaak moet zeggen omdat het dan niet meer speciaal is.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 23:46 ]

    Fictional schreef:
    Dat heb ik eigenlijk nog amper gezegd tegen iemand die ik leuk vond / dacht dat ik verliefd was (:

    De enige tegen wie ik dat zeg zowat zijn mijn vrienden, ouders en familie 8D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik haat die woorden. Als iemand het tegen mij zegt, zal ik diegene toch niet vertrouwen. Dat komt omdat die woorden tegen mij al heel vaak gelogen zijn door mijn ex en allerlei vriendinnen die me lieten vallen. Ik geloof niet meer in echte liefde.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb het pas tegen mijn vriend gezegd, na een halfjaar. :') En ik meen het.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Same.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat de laatste tijd mensen daar heel veel misbruik van maken.
    Net zoals loverboys zeggen altijd "Ik hou van je."
    Of jongens die achteraf vreemdgegaan zijn maar het niet willen zeggen en dan nog steeds "Ik hou van je." zeggen.
    Ik ben er heel voorzichtig mee geworden omdat mij dat vaak overkomen is.
    Maar nu heb ik een vriend waar ik 1,5 jaar mee heb die echt van me houdt. <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik zeg dat nooit tegen een jongen, en ik vind het meestal ook raar als ze dat tegen mij zeggen. Ik zou dat echt alleen maar tegen iemand zeggen waar ik écht verliefd op ben, en waar ik echt iets voor voel. En dan ook wel na lange tijd dat ik het gwn zeker weet. Tegen vrienden echter zeg ik het wel heet snel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben het met je eens, al had ik bij mijn vriend al een paar dagen nadat ik hem leerde kennen dat gevoel al. Maar ik ben dan na 2,5 jaar ook nog steeds bij hem en dat zie ik de komende jaren ook niet veranderen. Wij gaan samen grijs en oud worden.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zeg het wel tegen mijn beste vriendinnen of mensen waar ik heel goed bevriend mee ben, als ik ze mis of zo. En tegen mijn beste vriend zeg ik het regelmatig, en hij tegen mij, haha. Ook face to face, like, normaal durf ik dat amper bij een jongen. ;p. En tegen mijn ouders.. Maar ik zeg t niet al na een week of zo. Als ik zeg "ik houd van jou" dan meen ik het.


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    Bodysnatcher schreef:
    Soms he, wéet je gewoon dat je van iemand houd. Dan maakt het niet uit hoe lang je iemand kent.
    Ik zeg het alleen als ik het écht meen. En dat weet ik voor mezelf, daar zit geen tijd aan vast gebonden.


    There's nothing like us.

    Ik heb het in geen drie jaar gezegd. Eens, tegen mijn ex, toen hij zei: 'Ik hou van je.' Ik: 'Ik ook van jou.' Het voelde goed en warm.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 21:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste