• Zo lang als ik leef heeft mijn oma allerlei ziektes gehad. De meest zeldzame rare dingen. Ongeveer twee maanden geleden heeft ze een beroerte gehad waar ze perfect is uit gekomen.
    Ze was als een tweede moeder voor me omdat wij daar zoveel waren, ze had natuurlijk verzorging nodig. En de dokters zeiden al jaren, zo ook met de beroerte: Hetgeen wat haar in leven houdt is dat sterke hart. En dat heeft het vanmorgen opgegeven.
    Het is ironisch echt waar. Het is vrijdag de 13e, de gedichten en de kist en al die andere dingen had met 13 te maken. Ze krijgt kist nummer 13, gedicht nummer 13. Heel raar.
    Maar nog steeds ben ik niet bijgelovig.

    Lieve oma, ik ga je missen. Je bent er altijd voor me geweest, in goede en slechte tijden. Het ging de laatste tijd weer goed tussen ons. Ik ga je echt missen.

    Dank je wel als je dit gelezen hebt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Dat weet ik.
    Ik zou met kerst een tattoo laten zetten voor de mensen van wie ik hou maar er niet meer zijn, twee engelenvleugeltjes. Ze zorgen voor me en waken over me. Maar nu ga ik de datum van vandaag erbij laten zetten als het zover is.
    Ze betekend nog altijd heel veel, mijn bijna alles.
    Dat begrijp ik.
    Ze was een deel van je leven, Meestal als iemand die veel voor je betekend sterft het is of een deel van jou ook sterft


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    gecondoleerd en sterkte.
    Nu heeft ze tenminste geen pijn meer


    in life an ending is just another new beginning

    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    Awh meis, gecondoleerd en veel sterkte. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou ik heb niet het gevoel alsof ze iets van mij heeft meegenomen. Ik heb een deel van haar altijd bij me, en dat weet ik. Zoals ik al zei, ik bereid me er al jaren op voor. Maar dan nog.

    Iedereen bedankt voor de condoleance's, het is fijn om te weten dat er mensen voor me zijn, ook al kennen ze me niet.
    Dit bewijst dat Q toch nog een hart heeft, dat heel lang niet naar boven is gekomen, voor mijn inzicht niet in ieder geval. Ik ben blij dat Quizlet weer zoals vroeger is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Dankjewel schat. <3
    Ik heb er al een plaats voor, al heel lang.
    Maar het blijft een schok.

    Ik ben echt niet goed in al deze dingen, maar als je wilt praten. (':


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ik ben echt niet goed in al deze dingen, maar als je wilt praten. (':


    Maakt niet uit. Het is voor mij al genoeg dat je er voor me bent. <3
    Als ik wil praten weet ik je te vinden. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gecondoleerd en veel sterkte!(flower)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Thank you! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gecondoleerd, en veel sterkte. (flower)


    Pop ate my heart.

    sterkte dat is echt heel naar voor je =[


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Gecondoleerd. Ik weet hoe je je voelt. Ik had ook een hele sterke band met mijn oma en die is er ook niet meer. Veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Gecondoleerd. Ik weet hoe je je voelt. Ik had ook een hele sterke band met mijn oma en die is er ook niet meer. Veel sterkte.


    Dank je!
    En ik weet niet wanneer jouw oma overleden is, maar dan nog: Veel sterkte.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ah, gecondoleerd en heel veel sterkte.


    It's time to be happy again.