• Ja echt man.. Ik was de koffie aan het wegzetten in de kast (je weet wel, dat poeder). Maar er stond nog een pak. Haal ik dat pak eruit, zie ik geld liggen. En, nieuwsgierige ik, ik haal dat geld eruit en kijk hoeveel het is. VIER BRIEFJES VAN 500! Ö Ik schrok me dood! Nooit geweten dat er zoveel geld in huis verstopt zat.. Ik heb nog nooit zoveel geld in mijn handen gehad. Laat staan een briefje van 500 x]
    Nog iemand zo'n big shocker gehad?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Your parents are rich :9~ Hahah. Nee. Grappige plaats om het te verstoppen btw :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    & waar woon jij :9~ ?
    neenee grapje ;p
    ikhad zo een shocker toen ik aan de kassa een briefje van 500 kreeg van een klant ;D


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Omg, stelen.....euhh nee, terugleggen.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Envoi schreef:
    & waar woon jij :9~ ?
    neenee grapje ;p
    ikhad zo een shocker toen ik aan de kassa een briefje van 500 kreeg van een klant ;D

    Kijk eens onder je bed? -grijns-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Appelmoes schreef:
    Your parents are rich :9~ Hahah. Nee. Grappige plaats om het te verstoppen btw :'D

    Blijkbaar he x] Ik dacht echt dat ze een betere plaats zouden vinden Ö x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik kreeg de schrik van mijn leven toen mijn pa de caravan verkocht en toen iets van 10-12 briefjes van 500 euro in zijn handenkreeg. Ik was toen 8 ofzo en ik wilde ze aanraken :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BIackParade schreef:
    Ik kreeg de schrik van mijn leven toen mijn pa de caravan verkocht en toen iets van 10-12 briefjes van 500 euro in zijn handenkreeg. Ik was toen 8 ofzo en ik wilde ze aanraken :9~

    Dat wilde ik nu ook x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California