• Dus mensen het kan zijn dat je de eerste bent maar dat ik toch de 5de pak he, en je moet sowieso mijn quiskes maken, of gemaakt hebben, van een andere serie, of ik moet je tof vinden en jou series maken. Dat is gewoon voor dat je niet gewoon reageert om een rol te hebben. En mensen die de quiskes maken van mijn bf of mijn bf maakt die van jou, dan heb je ook kans.

    Wat heb ik nodig:
    Keyboardster: Flo
    Drumster: lp1mcr1fan
    Gitariste 1: DevlStar
    Gitariste 2 (lies is nr 1): Autumn
    Bf/Lief Tom: TOMxKxBITCH
    Manager:SceneDoll
    BF hoofdpersonage/lief Andreas: FuckMyGuitar
    Bf gitaristes: Nickaaii
    Bf keyboarster:MissTom

    Fans:
    - leider fans: KimCupCake
    - fan1: YonixTomx1
    -
    ... (maakt niet uit hoeveel 5 of zo of minder)

    haters:
    - hater1/lief Georg:kimxgeorg
    - hater2/lief Bill:LOLLIPOPX3
    - hater3/lief Gustav: xNIJNTJE
    - hater: TomIsMyAngel
    .... (maakt ook niet uit hoeveel)

    Deze quiz is op een echte band, of nou jah groep, maar alleen de zangeressen staan in de spotlight, gebaseerd. Maar in mijn quiz zijn dus alle bandleden even belangerijk.

    Wat moet ik weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Dislikes:
    Prentje (liefst niet te veel emo en scene, wel die niet overdreven zijn, maar voor de fans en haters mag het wel, de rest niet te hard):
    Tekstje (als je wilt moet niet anders schrijf ik het)

    Wilt iemand een rol??


    Live life limitless.

    Laat ook maar mooie vriende..

    En ja je mag best haat aan me hebbe
    iedereen mag daat maar het kan me geen eene fuck boeie

    daaaaaag


    Ik heb geen haat aan je, voor wat zou ik dat moeten hebben
    Maar ik herinner mij die naam tommiegirll maar ik weet het gewoon niet meer. maar laat maar, ik moet geen ruzie hebben


    Live life limitless.

    Rol: bf gitariste

    Naam: Nickita

    Leeftijd: 17 bijna 18 jaar

    Likes: Muziek skaten en jongens

    Dislikes: Mensen die denken die alles zijn

    Prentje (liefst niet te veel emo en scene, wel die niet overdreven zijn, maar voor de fans en haters mag het wel, de rest niet te hard): http://www.indiecharts.com/photos/899361926/CDocuments_and_SettingsCompaq_OwnerMy_DocumentsMy_Picturesl_5379bac9356959bf269eaf303908e7af.jpg


    You can't touch music but music touch you

    naja ik vul wel ff in x]

    Rol : hater/vriendin Gustav

    Naam:Raquel

    Leeftijd:18

    Likes:muziek maken, shoppen, gedichten schrijven, films kijken

    Dislikes:liegen, ruzie's, roker's, na apers

    Prentje (liefst niet te veel emo en scene, wel die niet overdreven zijn, maar voor de fans en haters mag het wel, de rest niet te hard):http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje (als je wilt moet niet anders schrijf ik het)Hewa ^^ My name is Raquel en ik ben eindelijk 18 ^^ Ik hem me rijbewijs en al een auto. Hell yeah ^^ Ik weet niet echt wat ik hier moet schrijven dus verzin ik maar wat. Ik hou van zowel alle muziek,behalve van TH -.- Das zo'n k muziek, ik snap niet dat je daar naar kan luisteren ! Toch vind ik die drummer wel cute, maar met hem zou ik toch nix kunnen beginnen. Maar ik moet gaan. Later <33

    hoop dat ik de rol heb [A]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Laat Raquel laat Raquel *Verplicht jou om Raquel die rol te geven* ZIj isse lief <333

    naja ik vul wel ff in x]

    Rol : hater/vriendin Gustav

    Naam:Raquel

    Leeftijd:18

    Likes:muziek maken, shoppen, gedichten schrijven, films kijken

    Dislikes:liegen, ruzie's, roker's, na apers

    Prentje (liefst niet te veel emo en scene, wel die niet overdreven zijn, maar voor de fans en haters mag het wel, de rest niet te hard):http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje (als je wilt moet niet anders schrijf ik het)Hewa ^^ My name is Raquel en ik ben eindelijk 18 ^^ Ik hem me rijbewijs en al een auto. Hell yeah ^^ Ik weet niet echt wat ik hier moet schrijven dus verzin ik maar wat. Ik hou van zowel alle muziek,behalve van TH -.- Das zo'n k muziek, ik snap niet dat je daar naar kan luisteren ! Toch vind ik die drummer wel cute, maar met hem zou ik toch nix kunnen beginnen. Maar ik moet gaan. Later <33

    hoop dat ik de rol heb [A]


    Ik ga wel je tekst veranderen want je bent geen hater van TH maar van Raeven


    Live life limitless.

    Laat Raquel laat Raquel *Verplicht jou om Raquel die rol te geven* ZIj isse lief <333


    Bedoel je xNIJNTJE
    Jah die krijgt die rol


    Live life limitless.

    Jaah ik bedoel xNIJNTJE <333

    Dankje dat zij de rol krijgt ^^

    ooh sorry =0

    heb ik dan ff verkeerd gelezen x]

    Naja bedankt voor de rol =D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    zeg laura, als je nog mensen zoekt dan kan je nog steeds fie, naomi of inne nemen he; van noom ken ik dat lijstje wel.


    everything you imagined, and more...

    heeeeey


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    zeg laura, als je nog mensen zoekt dan kan je nog steeds fie, naomi of inne nemen he; van noom ken ik dat lijstje wel.


    Vraag haar is eerst via een sms of ze wilt en vraag dan manager, en desnoods jou bf


    Live life limitless.

    heeeeey


    hey, wil je een andere rol hebben?? Mag altijd van mij


    Live life limitless.

    SRRY DAT IK NET EEN BEETJE BOT OVERKWAM MAAR IK KOM OP VOOR ME TWEELING IK VIND HET GEWOON VETTE SHIT ALS JE EEN VRIENDIN LAAT STIKKE

    SRRY VOOR NET

    SRRY DAT IK NET EEN BEETJE BOT OVERKWAM MAAR IK KOM OP VOOR ME TWEELING IK VIND HET GEWOON VETTE SHIT ALS JE EEN VRIENDIN LAAT STIKKE

    SRRY VOOR NET


    Is niet erg, maar ik wist echt niet dat zij dat was, en ik moet toch kiezen wie er het best bij past


    Live life limitless.

    M'n vriendin, MissTom wil een rol ^^
    Blijft gelijk welke, ik vul zo de dingen voor d'r in oké?