• Vanavond heb je hier in de stad de nacht van Nijkerk.
    Dat is een evenement dat elk jaar is in de zomer en dan hebben winkels kortingen zoals: de helft van de helft.
    En zijn ze tot 0:00 open.
    Daarna is het meer dansen en zuipen, allemaal leuk en aardig.
    Maar ik mag er wel heen, maar moet 23:30 thuis zijn.
    Ik ben echt pissig op me ouders omdat ik morgen gewoon vrij heb, en ik ga serieus niks drinken.
    Dus ik had voorgesteld van kan ik dan niet later thuis komen en dat ik dan de sleutel pak en zachtjes naar binnen ga?
    Vinden ze geen goed idee en ze denken dat ik me vriend mee naar binnen neem.
    Hallo, lekker vertrouwen in je dochter.
    En nu gaat ineens een vriend van me ook niet meer mee omdat hij het niet leuk vind als me vriend meegaat en een hele goeie vriendin van.
    Gadver ik snap sommige mensen niet. :S


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ben jij 15 ?
    Toen ik 15 was, mocht ik eens nog niet weg =X
    Ik mag pas sinds mijn 16de naar fuiven, en ik mag gaan tot half 1. Wees blij dat je al mag.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ach je bent pas 15 dat je later uit mag komt nog wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zeg; onderhandelen totdat je erbij neervalt. Als iets mij niet bevalt ga ik altijd een compromis sluiten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @xjustxmyself
    Daar heeft ze niet zoveel aan.

    Ik zou gewoon je ouders proberen over te halen, en vragen waarom ze je niet vertrouwen?
    En anders gewoon een zo leuk mogelijk avond van maken!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Reassurance schreef:
    Ik zeg; onderhandelen totdat je erbij neervalt. Als iets mij niet bevalt ga ik altijd een compromis sluiten.


    Bij mijn ouders valt niet te onderhandelen, want ik ben nu dus te ver gegaan en nu mag ik niet meer.
    Ze hebben pech, ik ga gewoon (:


    "Don't look back, you're not going that way."

    Probeer te regelen dat je bij iemand kan blijven slapen...?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ach, wees blij dat je mag gaan. :P Regel anders of je bij iemand mag slapen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Serieus het is maar een halfuur, die kan je wel msisen


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Serieus het is maar een halfuur, die kan je wel msisen


    Dat is het niet, maar daarna heb je ook nog dingen te doen.
    En het is ook meer om de gezelligheid.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Wow, jij woont dan echt vlak bij mij! Ik woon vlakbij Nijkerk. Een vrouw bij mij op het werk gaat daar ook heen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:01 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    ach kop op, zie het zo , als je 16/17 bent mag je langer uit

    Ik ben nou 17 en me moeder vind het prima als ik om 7 uur sóchtends het huis nog eventjes binnenkom haha :P
    ze weet toch dat ik verstandig ben en geen domme dingen doe ^^

    hoe ouder je bent hoe meer vertrouwen denk ik ^^


    I solemny swear i am up to no good

    jonghyun schreef:
    ach kop op, zie het zo , als je 16/17 bent mag je langer uit

    Ik ben nou 17 en me moeder vind het prima als ik om 7 uur sóchtends het huis nog eventjes binnenkom haha :P
    ze weet toch dat ik verstandig ben en geen domme dingen doe ^^

    hoe ouder je bent hoe meer vertrouwen denk ik ^^


    Als ik 16 ben mag het nog niet. Mag pas als ik 18 ben, omdat mijn broer dat toen ook pas mog. ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Regel indd dat je bij iemand mag slapen ofzo? En anders, zeur tot ze gek van je worden en je gelijk geven? Dat werkt bij mij altijd. (:

    Ach.. Ik ga naar Marktrock (gratis 'festival' in Leuven) met mijn beste vriendin. Ik moet om 20.00 de bus naar huis terug nemen..
    En, ik zou zeggen; onderhandelen. Zeg dat je je nog even komt laten zien of 23.00 of zo? En dat je daarna nog even weg gaat? =]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California