• Die mensen bij de bieb moeten dood, allemaal. Serieus jonge, ze laten mij gewoon 5 keer dezelfde boete betalen van fucking 15 euro, terwijl die in de eerste instantie láng niet zo hoog was, en dan heb ik bankafschriften om te bewijzen dat ik het -voor de 5e keer dus- heb betaald, komt ze aan dat ik nog een ándere boete had van 9 euro, van freakin' maart, wat helemaal niet kan omdat ik mijn laatste 'boete' in april heb betaald. Ik word terrorist en ga die bieb platgooien.
    En eigenlijk wil ik nu terug naar die bieb om ruzie te maken met dat wijf maar dat doe ik maar niet want dan gooien ze me meteen uit het systeem. En ik heb net al zwaaaaaar neerbuigend tegen haar gedaan, ghehe. Lekker voor der. Ze gelooft me gewoon niet omdat ik 15 ben, I swear. -meeeeega chaggo-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 14:12 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jean schreef:
    Mijn mama betaalt mijn boete, dus ik moet me daar geen zorgen om maken, hehe. :Y)
    Maar alsnog, spank that bitch!
    (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xjustxmyself schreef:
    Kom naar de bieb in Meerhout in Belgie!
    Je boeken 3 weken te laat? No prob, leg die boeken op de toonbank, en bol het af. Ga een weekje later boeken gaan huren en niemand die er iets over zegt.
    Als je je boeken inlevert (te laat) en je huurt meteen nieuwe boeken betaal je iets van een 50 cent of zo...

    Dat hoef je hier dus écht niet te proberen he :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Dat hoef je hier dus écht niet te proberen he :'D

    Ghaha, dat gebeurt ook enkel in zo"n boerendorp als Meerhout =)
    Als we naar Balen gaan, krijgen we al 2 dagen voor inlevertijd een herrineringsbrief, en betaal je ook bij 1 dag te laat al boete, hoe dan ook. Maar die mensen in Meerhout zijn gewoon lui denk ik.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb een tijdje bij de bieb stage gelopen en hoef nooit meer boete te betalen. Naja, ik heb pas 1 keer een boete gehad omdat ik haast 2x per week in de bieb kom :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn zus die steelt altijd mijn geleende boeken, zodat ik daardoor wel boetes van 50 euro krijg ><


    SLOAN.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Wút? Bij ons 50 cent per boek per dag. Maar die boete's heb ik niet veroorzaakt, dat is het hem nou juist :p Ik weet niet waar ze ze vandaan halen..


    Lol, hier in Rotterdam betaalde ik 10 cent per boek per dag. Heb ook wel eens een dergelijk iets meegemaakt. Met genoeg volharding en bewijs kom je er wel. En anders kun je altijd met een van je ouders samen gaan én de bewijzen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    bij ons is het iets van 5 cent per boek per dag ofzeuw,
    maar gewoon niet meer betalen gaan :Y)


    Vampire Heart.