• Ik heb 2 maand geleden 9 kleine konijntjes gekregen. We laten ze opgroeien, maar nu ben ik te weten gekomen dat ze allemaal moeten geslacht worden. Ik vind het echt zo cut dat ze allemaal dood moeten.
    Hoe moet ik ze tegen houden ???

    loslaten in het wild?


    (Be)lieve in (you)rself

    waren moetn ze geslacht worden? zijn ze ziek of is er een andere reden ?


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    gaa schreeuwen, huilen, schreeuwen en huilen, ademhalen, booskijken, schreeuwen, stampen, ademhalen, ze daar weg halen, huilen, schreeuwen, ademhalen en hier neerzetten dat je het hebt gedaan, niet vergeten te ademhalen.

    precies deze volgorde (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    LindyToMars schreef:
    waren moetn ze geslacht worden? zijn ze ziek of is er een andere reden ?


    Het schijnt dat mijn vader ze gekocht heeft om te slachten.

    justinpoep schreef:
    (...)

    Het schijnt dat mijn vader ze gekocht heeft om te slachten.

    hoezo dat?


    (Be)lieve in (you)rself

    justinpoep schreef:
    (...)

    Het schijnt dat mijn vader ze gekocht heeft om te slachten.

    Das naar!
    Maar ik lees in je bericht dat je die konijnen hebt gekregen dus dan zou het erg bruet zijn dat hij ze zo van je afpakt om ze te slachten ben je al in overleg geweest met je vader/moeder hoe ij je voelt over dit probleem en dat je erg gehecht aan ze bent geraakt. Je vader heeft ze ten slote wel aan jou gegeven.

    (ik ga slapen maar ik kijken morgen wel weer even)


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    charissa97 schreef:
    loslaten in het wild?


    its always the same road,it just go's on and on..

    Verstoppen. (krul)
    Of inderdaad loslaten.


    Pop ate my heart.

    Ach, moeten ze geslacht worden?
    Misschien kan je, je vader of de slachter(hoe je het ook noemt x]) overhalen het niet te laten slachten.

    Wow, dat is echt heel lullig..
    Maar kunnen konijnen wel overleven in het wild als ze de heletijd nog zijn gevoerd enzo? Dat ze niet voor hun eigen voedsel kunnen zorgen? :']
    Ik weet ook niet hoor, anders weggeven aan vrienden/vriendinnen.. dan kun je ze ook nog een keer bezoeken.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mmmmm.........Pak de konijnen elke dag een voor een en zoeke en huisje voor ze bij iemand of en er een paar voor jezelf houden (verstopt en sneaky Sneaky)


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Stiekem ronddelen of naar een dierenasiel gaan, en zeggen tegen je vader dat je ze hebt losgelaten of iets anders?


    wth.

    Geslacht worden zeg je? Wat een dierenbeulen! (Geen idee over wie ik het heb, maar wil dat wil doen vind ik dus een dierenbeul)

    Ik zou ze allemaal vrij laten in een park of bos of naar een dierenasiel gaan. Of keihard gaan huilen en gillen kan ook werken


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stiekem terug verkopen aan de dierenwinkel?
    En hopen dat je pa niet heel erg boos wordt.. Of je geeft ze aan andere mensen die er wel voor willen zorgen. Loslaten in het wild lijkt me niet zo'n goed idee, ze zijn niks gewend en dan dus ook in no time dood.


    I clicked my heels and wished for you.

    Je kunt de dierenambulance bellen om ze op te laten halen en anders kun je ze misschien wel kwijt in de dierenwinkel.
    Is er geen kinderboerderij ergens bij je in de buurt of iets wat daar op lijkt waar je ze gewoon kunt loslaten?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:10 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.