• Oke ik weet niet of hier al een topic over is
    Maar ik heb gelezen dat ze het in nederland willen houden
    En nu wil ik weten
    Is dat waar?


    the world is filled with people that we dont understand

    Dat is waar.
    Maar de FIFA eist te veel dingen.

    Gaat toch niet door. Ze doen het alleen in arme of superrijke landen, want die kunnen ze omkopen.
    En Nederland heeft nou niet echt een leuke indruk bij de hotemetoten achtergelaten met de finale en aantal kaarten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zie niet in waarom België daaraan zou willen meewerken.
    Wij zijn écht waardeloos in voetbal, dus waarom zouden we er dan geld en moeite in stoppen?


    effort never betrays you

    Ja het is waar en het is belachelijk! Als je hoort wat ze allemaal er voor doen en wat het allemaal kost.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ja het is waar en het is belachelijk! Als je hoort wat ze allemaal er voor doen en wat het allemaal kost.

    Ja nou, of Nederland het nou doet of een ander land. Dat geld krijgen ze sowieso wel terug, denk aan ál die toeristen die dan hierheen gaan komen om de wedstrijden te kijken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cuidador schreef:
    Ja, duh. In 2018 of 2022. -stiekem moet het 2018 zijn, want dan is Ikie er hopelijk nog bij _O_-

    Misschien is Nando er dan nog bij :9~


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Outlaw schreef:
    (...)
    Ja nou, of Nederland het nou doet of een ander land. Dat geld krijgen ze sowieso wel terug, denk aan ál die toeristen die dan hierheen gaan komen om de wedstrijden te kijken.

    Er is een Duits onderzoek geweest dat aantoont dat het wk/ek meer kost dan het oplevert. Weet je hoeveel e moeten betalen om de stadions om te bouwen(wat ik trouwens vreemd vind),de Viva hoeft geen belasting te betalen. Belachelijk.

    Ik dag dat we in een crisis zaten,dan moeten ze zeker zo iets doen.Ze korte op school en ziekte zorg maar voor dit soort dingen hebben ze wel geld?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Er is een Duits onderzoek geweest dat aantoont dat het wk/ek meer kost dan het oplevert. Weet je hoeveel e moeten betalen om de stadions om te bouwen(wat ik trouwens vreemd vind),de Viva hoeft geen belasting te betalen. Belachelijk.

    Ik dag dat we in een crisis zaten,dan moeten ze zeker zo iets doen.Ze korte op school en ziekte zorg maar voor dit soort dingen hebben ze wel geld?

    Je kan ook alleen nog maar aan ellende denken en niks leuks meer doen maar daar wordt het alleen maar erger op.
    -Ja ik weet dat je nu gaat zeggen 'nou ik vind voetbal niet leuk hoor', maar miljoenen andere mensen dus duidelijk wel-
    En daarbij, dat waren Duitsers, die zijn niet betrouwbaar :'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 14:29 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Je kan ook alleen nog maar aan ellende denken en niks leuks meer doen maar daar wordt het alleen maar erger op.
    -Ja ik weet dat je nu gaat zeggen 'nou ik vind voetbal niet leuk hoor', maar miljoenen andere mensen dus duidelijk wel-
    En daarbij, dat waren Duitsers, die zijn niet betrouwbaar :'D

    Dat bedoel ik niet. Mijn vader werkt in de zorg dus ik ondervind de bezuinigingen zelf,mijn zus krijgt waarschijnlijk geen basisbeurs meer door de bezuinigen, en dan doen ze wel miljoenen uitgeven aan zo iets? Dat vind ik belachelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Afterlife schreef:
    Zien we wel weer als het zo ver is. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ElLieno schreef:
    Ja dat is waar.


    All this dampness is damp.

    Ik hoop dat ze het niét in Belgie gaan houden.
    like, het staduim hier moet nog gebouwd worden --'
    En dan moeten wij als burgers daarvoor meer gaan betalen op onze belastingen (hebben ze écht gezegd in het nieuws hoor!).


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    waar


    every spark starts a fire

    in 2018 willen ze het samen met belgie doen geloof ik


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    lol, nl en belgië gaat failliet als het WK hier ooit gehouden wordt. ze zeggen dat NL 18 miljard moet bezuinigen, maar we hebben wel meer dan 500 miljoen om die klote stadions op te knappen?! dan nog niet gesproken over het feit dat NL al een beetje krap is, laat staan al dat volk wat hier nog komt voor het WK. plus inderdaad wat meerderen zeggen, wij maar belasting betalen, om daarna kapot te gaan?! nein danke :Y)