• SHOOT! 8D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Prodigy schreef:
    (...)
    Nou dan voel ik me niet echt gerust, denk ik. :Y)

Dat is dan zeer spijtig.
    Maar wij kunnen moeilijk stoppen omdat jij anders te moe bent, hé? :'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

CRonaldo schreef:
    (...)
    Kijk jij bent gezellig dus ik geloof wel dat jij dan wil komen. Maar de helft van die mods kijkt, naar mijn gevoel, gewoon op ons neer. Van 'Wij zijn beter dan jullie' en door zo'n mod meeting, voelen wij ons ook gewoon buiten gesloten. Jullie krijgen een eigen meeting, maar wij als users doen dat niet. Nog niemand heeft gezegd 'Mods niet toegestaan'. en ook al zeggen jullie niet 'users niet toegestaan', zo komt dat toch zeker wel over.

Agree. Alles van ons wordt meegelezen, de PB's ook. Dat vind ik niet kunnen.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Prodigy schreef:
    Weetje ik heb een idee. (krul)

Als we nu deze discussie even op pauze zetten tot morgenavond zes uur, dan kan ik zo m'n bedje in en ben ik niet dood op m'n werk morgen. :Y)

What about that!? :9~

Nee jonge morgenavond ben ik er mss niet. En ik mag niks missen (krul)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Desolate schreef:
    (...)

Nope, ik heb er idd niets mee te maken. Zei ik dan dat ik dat had?
    Ik kan er gewoon niet tegen. Het lijkt -ikzegdusnietdathetzois,voorikdaarvoorookweerwordtafgezeken- alsof jullie gewoon allemaal jaloers zijn dat jullie geen mod zijn. Ik bedoel, het is toch logisch dat ze een eigen mod-forum hebben? En waarom zijn mod-meetingen nu anders dan user-meetingen? Als wij die een willen, moeten we die zelf regelen. Zo doen de mods dat ook. En mening uiten, was dan wel op een érg aparte manier.
    En nu vind ik het niet zo leuk, dat je op mij gaat zeuren, alsof je de aandacht van de mods wil afleiden.D:

we willen geen eens mod zijn.
    weetje?
    waarom ben jij eigelijk geen mod. je zou er perfect tussen passen.
    en egt ik begin alleen op jou te zeuren omdat jij op ons zeurt. ;)
    get a life bitch.

Life is a beautiful struggle

Maar even serieus... Zoals Elisa ook al zei, als jullie een meeting willen voor jullie zelf, dan organiseer je die toch gewoon? Kan ook heel gezellig worden en ik ben er zeker van dat veel users elkaar eens in het echt willen zien. ^^

Strobelight schreef:
    Idd. Sorry dat we het leuk hadden..

Haha, stiekem zijn de mods van die oude vrouwtjes die haat hebben aan alles dat verband is met plezier(krul)
    Sarcasme(cat)

Het is niet zo dat ze niet willen dat jullie het leuk hebben, ze willen alleen dat jullie je aan de regels houden;)

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

CRonaldo schreef:
    (...)
    Nee jonge morgenavond ben ik er mss niet. En ik mag niks missen (krul)

Wat? Nee je mag echt niks missen(cat)

Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

Geesz schreef:
    (...)

Ik zou dus echt geen mod willen zijn, dus wtf.. Dit slaat nergens op.

'Je' is in het algemeen. Ik noem toch geen namen?

En met Jana's "sorry dat we het zo leuk hadden" vind ik slachtoffer uithangen.

Jullie begonnen met zeuren, ik ging me ermee bemoeien, da's wat anders.(nerd)
    Maar oké, als het gezelliger is zonder mij, hou ik mijn mond. Maar mocht je deze reactie quoten en er iets in zegt waar ik op wil reageren, omdat het in welke vorm dan ook beledigend is, doe ik dat.

everything, in time

RESCUExME schreef:
    (...)
    Hee, misschien moet jij daar eens een heel on-topic bericht zetten! Want ik heb dat zo pas nog gedaan! En dan wordt dat terug belangrijk (huil)

Oké, ik zal het meteen eens gaan checken (huil)
    Maar het eten is bijna klaar (huil)
    En daarna geraak ik ook niet meer op de pc (huil)
    Oei, mama roept mij (huil)

Sarah; Boefke is nen heten beer!

xjustxmyself schreef:
    (...)
    Oké, ik zal het meteen eens gaan checken (huil)
    Maar het eten is bijna klaar (huil)
    En daarna geraak ik ook niet meer op de pc (huil)
    Oei, mama roept mij (huil)

Oh nee seg (huil)
    Negeer die! (huil)
    En weetje,
    wij zitten kei hard niet mee te praten met de rest hier (huil)
    Dat is maar raar hoor! (huil)

[ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 20:05 ]

Beeeeeeeesje :-)

Ik vind dit echt gelul, want nu word ik, en een aantal andere mods gewoon uitgemaakt voor mensen die kleinerend doen tegen jullie.

"I shut my eyes in order to see.'

Sardonyx schreef:
    (...)

Haha, stiekem zijn de mods van die oude vrouwtjes die haat hebben aan alles dat verband is met plezier(krul)
    Sarcasme(cat)

Het is niet zo dat ze niet willen dat jullie het leuk hebben, ze willen alleen dat jullie je aan de regels houden;)

Lol hebben en je tegelijkertijd aan 2157221093862904 regeltjes houden..

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

-_-'

Meh schreef:
    Ik vind dit echt gelul, want nu word ik, en een aantal andere mods gewoon uitgemaakt voor mensen die kleinerend doen tegen jullie.

Ik noemde geen namen? lol.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

-_-

Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3