• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Damn, ik ben terug en ik heb blijkbaar veel gemist ö ineens is alles hier terug hoofdletter-loos ö hoe is dat kunnen gebeuren? (huil)


    Beeeeeeeesje :-)

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Niet hahaha want hier komen ook mods jaja. En dan heb ik het niet over mods die gezellig mee doen, maar over mods die hier ook willen controleren op wat wij allemaal precies zeggen.

    Ja, er zullen altijd mods zijn. Wij zijn ook gewoon users, dus dan mogen wij hier ook gewoon komen. Wij komen hier niet omdat we 'willen controleren', maar als jullie je zo gedragen als jullie nu doen, dan moeten wij dat haast wel doen ja. Jullie bereiken hier niks mee. Ik vind 't echt, écht heel erg dat jullie zo over de mods denken :]. Wij zijn ook maar gewoon users en wij doen ons best om deze site leuk te houden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Jullie mogen je mening uiten over alles, op Quizlet. Dus ook over mods. Willen alleen dat het hier leuk blijft en dat dat mening geven op een respectvolle manier gebeurd.


    Nou, zodra je hier negatief over de mods bent, krijg je de preken naar je kop geslingerd. Dat vind ik niet kloppen, maar wie ben ik... :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nee, die crewmeetingen zijn er om het crew verband te versterken, zodat wij beter kunnen handelen in bepaalde situaties. Zodat wij beter kunnen functioneren als één team.
    Dat heeft helemaal niets met jullie persoonlijkheden te maken, en dat betekend al helemaal niet dat we niet met jullie willen meeten. Als iemand een gewone Quizlet meeting organiseert, op een centraal gelegen plek, dan zouden er best mods willen komen? Tenminste, dan spreek ik nu over mezelf, maar ik zou dat best leuk vinden.

    Maar kijk, ik heb dan echt zoiets van, er word de users nooit vertelt dat er een meeting is dan, zodat als iemand wil hij/zij ook kan komen, maar als een user een meeting wil organiseren vertelt hij/zij dat wel. Jullie vertellen ons niks, en zeggen achteraf opeens dat jullie elkaar gemeet hebben, en dat het gezellig enzo was. Maar wij vrágen wie er willen komen en vervolgens maken we dan een topic over of het gezellig was of niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jellaniee schreef:
    (...)
    weetje ?
    ik snap jou probleem niet ?
    als je het zo probleem vind dat wij hier zijn.
    wat doe je hier dan nog ?
    en ga niet bitchy reageren want dat ben je niet.
    en egt het is hier geen ruzie.
    en het was gezellig tot jij kwam.
    en dan kan je wel zeggen dat dit kinderachtig is.
    maar jij bent kinderachtig dat je je er mee bemoeit.


    Lol, jullie begonnen met bitchy doen hoor.xd Als ik bitchy overkom, lees jij het met de verkeerde intonatie. Als ik BITCHY ben, gebruik ik nooit emoticons en neem ik de moeite niet om mijn tekst schuin te doen.
    En ja, ik geef toe dat ik eigenwijs ben en dat de reden is dat ik hier blijf reageren, om mezelf te verdedigen.
    Maar hé, jullie waren voor mij al op de mods aan het lullen, dus don't blame it al on me.D:


    everything, in time

    Oke, als ik het dus goed begrijp zijn de Mods een kliek, omdat ze een aparte forum hebben?
    Het is toch logisch dat ze een aparte forum hebben, anders waren ze geen mods(krul)
    Hun helpen vrijwillig ons, en ik vind dat ze wel erg ongewaardeerd worden als ik zo dit topic bekijk:X

    No offence(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mensen kom op zeg doe niet zo kinder achtig. De mods willen ook gewoon mee kunnen kletsen met de andere. En boeiend dat hun meetings hebben.

    RESCUExME schreef:
    Damn, ik ben terug en ik heb blijkbaar veel gemist ö ineens is alles hier terug hoofdletter-loos ö hoe is dat kunnen gebeuren? (huil)

    Dat is om te huilen he!
    Dat vind ik ook wel precies!
    (huil)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Optimistic schreef:
    (...)
    Jawel. Er zijn genoeg mensen die hebben gemeet met elkaar. Daar waren mods & users bij uitgenodigd. En als die meetingen toch zo'n probleem voor jullie zijn: organiseer dan jullie eigen 'USER-meeting'.

    Nee, want de mods zijn 'ook' users. jaja dat zeggen ze echt 392939 x (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nee, want de mods zijn 'ook' users. jaja dat zeggen ze echt 392939 x (nerd)


    Inderdaad. Wij zouden nooit een meeting zonder mods kunnen houden. Want mods zijn op zulke momenten ''users''


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Meh schreef:
    (...)
    Ja, er zullen altijd mods zijn. Wij zijn ook gewoon users, dus dan mogen wij hier ook gewoon komen. Wij komen hier niet omdat we 'willen controleren', maar als jullie je zo gedragen als jullie nu doen, dan moeten wij dat haast wel doen ja. Jullie bereiken hier niks mee. Ik vind 't echt, écht heel erg dat jullie zo over de mods denken :]. Wij zijn ook maar gewoon users en wij doen ons best om deze site leuk te houden.

    Nou, bij ons komt het eerder over als 'LOL = VERBODEN!'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Desolate schreef:
    (...)

    Lol, jullie begonnen met bitchy doen hoor.xd Als ik bitchy overkom, lees jij het met de verkeerde intonatie. Als ik BITCHY ben, gebruik ik nooit emoticons en neem ik de moeite niet om mijn tekst schuin te doen.
    En ja, ik geef toe dat ik eigenwijs ben en dat de reden is dat ik hier blijf reageren, om mezelf te verdedigen.
    Maar hé, jullie waren voor mij al op de mods aan het lullen, dus don't blame it al on me.D:

    he het was niet lullen over de mods het was onze mening uiten.
    en dan nog als wij over hun lullen/mening uiten wat boeit jou dat dan ?
    je hebt er tog niks mee te maken ?


    Life is a beautiful struggle

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nou, bij ons komt het eerder over als 'LOL = VERBODEN!'

    Was het al.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar kijk, ik heb dan echt zoiets van, er word de users nooit vertelt dat er een meeting is dan, zodat als iemand wil hij/zij ook kan komen, maar als een user een meeting wil organiseren vertelt hij/zij dat wel. Jullie vertellen ons niks, en zeggen achteraf opeens dat jullie elkaar gemeet hebben, en dat het gezellig enzo was. Maar wij vrágen wie er willen komen en vervolgens maken we dan een topic over of het gezellig was of niet.

    Oke, daar heb je gelijk in ja. Maar die crewmeetingen zijn gewoon typisch dingen die er door de mods georganiseerd worden om het teamverband te versterken. Ja, die meetings zijn alleen voor mods. Maar zoals ik al zei: Als iemand iets anders voor ook leden organiseert ben ik best bereid te komen. Of het nou met alleen moderators, of users en moderators is, zolang het maar gezellig is, toch?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dat is om te huilen he!
    Dat vind ik ook wel precies!
    (huil)

    Nu huilen we echt seg! En weetje wat er dan nog is? Ons hippe briefjes topic is gewaarschuwd! Omdat we te off-topic zijn! Kan je nu zoiets begrijpen? (huil)


    Beeeeeeeesje :-)