• MIJN OOG DOET PIJN
    EN HIJ IS ROOD :O
    hoe kan dat :S
    wat kan je er tegen doen x'D?
    Strax valt me oog eruit O_o ( ja tuurlijk :'D)
    nee ff sirieus hij doet echt pijn..:|


    don't Worry...Be gay.

    omg gek wijf :W xD NAAR DE DOKTER denk ik :O xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    AI,
    Kan zijn van te lang niet met je oog te knipperen
    Kan ook een onstekening zijn, Ga je best mee naar de dokter. Vooral niet in wrijven, de dokter geeft je der wel oogdruppels voor ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    NEE, de mijne zegt niet wat hij gaat oden O_o dan doet hij er strax zonder te zeggne prikspul in x'D


    don't Worry...Be gay.

    OMG dat is een TUMOR nee hoor weet ik veel een vuiltje in fosho* was je oog uuit gek seffes gaat het ontsteken, ren naar die badkamer gooi water in dat oog en kom terug,!!


    *He's the one.

    Je moet ook niet in je ogen wrijven als je uien hebt gesneden! Tssss..
    :P Grapje. Idd even naar de dokter gaan. Heb je er niks 'raars' mee gedaan? Of heb je zo iets engs gezien dat je oog spontaan pijn deed? :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Heb je het al tegen je ouders gezegd? Ik zou er zelf niet te veel aankomen,anders doet het meer pijn.En inderdaad naar de dokter gaan.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    AI,
    Kan zijn van te lang niet met je oog te knipperen
    Kan ook een onstekening zijn, Ga je best mee naar de dokter. Vooral niet in wrijven, de dokter geeft je der wel oogdruppels voor ...
    ow..
    OK =D


    don't Worry...Be gay.

    NEE, de mijne zegt niet wat hij gaat oden O_o dan doet hij er strax zonder te zeggne prikspul in x'D

    OMG DAT IS ENG :W


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    je oog uitwassen met lauw water helpt. je oog daarna NIET afdrogen met een handoek, maar gewoon laten zo. Terwijl er nog water in je oog zit, veel knipperen. Dit kan helpen, maar succes niet gegarandeert (A)

    [[ga anders naar de dokter of koop een zalfje (A)]

    Weet niet
    - moeder
    -vader
    - dokter

    Oogontsteking xD?


    I recycle my thoughts.

    Die vn mij is coeler.o.O


    *He's the one.

    (...)ow..
    OK =D

    :D kheb dat ook ens gehad, maar toen had ik dat genegeerd en na een week kwam der vanalle viezigheid uit en kon ik 's morgens mijn oog niet meer open doen O__o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je moet ook niet in je ogen wrijven als je uien hebt gesneden! Tssss..
    :P Grapje. Idd even naar de dokter gaan. Heb je er niks 'raars' mee gedaan? Of heb je zo iets engs gezien dat je oog spontaan pijn deed? :P
    ja maar ik doe altijd alles.
    ik test alles uit xD
    ook babyvoer :W ik nu heb ik dis eyeliner en oogpotlood,en oogschaduw en alles gedaan ;o miss daar door x'D?


    don't Worry...Be gay.

    je oog uitwassen met lauw water helpt. je oog daarna NIET afdrogen met een handoek, maar gewoon laten zo. Terwijl er nog water in je oog zit, veel knipperen. Dit kan helpen, maar succes niet gegarandeert (A)

    [[ga anders naar de dokter of koop een zalfje (A)]

    ZALFJE O_o
    EN DAN? IN me oog doen x'D?


    don't Worry...Be gay.