• Oke, ik ging dus net mijn tanden poetsen, wat ik normaal meestal niet elektrisch doe, en nu had ik een keer zin om dat wel te doen.
    Toen kwam ik tot de conclusie dat we een nieuwe elektrische tandenborstel hadden.
    Nouja, ik dus na het tandenpoetsen tegen mijn pa: 'Hey, hebben we een nieuwe elektrische tandenborstel?'
    Hij: 'Die staat er al een maand.'

    En toen was ie een beetje boos, omdat hij me al zo'n vierhonderd keer heeft verteld dat ik elektrisch moet poetsen, omdat dat beter is. Whoops :') Terwijl ik toch echt elke dag tegen dat ding aankijk.

    Maar ik vind dat gewoon shit poetsen, haha :x

    Poetsen jullie normaal of elektrisch?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 22:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Normaal :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Elektrisch (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hephaestion schreef:
    Normaal :Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Normaal xd vind dat wil leuker =O wrm.. nou ehm weet ik eigenlijk niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elektrisch, hoef je alleen langs je tanden te halen en geen verdere bewegingen uit te voeren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    normaal.


    Live life like a raver.

    Hephaestion schreef:
    Normaal :Y)

    normaal


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik poets ook normaal :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Conflate schreef:
    Elektrisch, hoef je alleen langs je tanden te halen en geen verdere bewegingen uit te voeren.


    maar dan is het geen zak meer aan om te poetsen o_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Conflate schreef:
    Elektrisch, hoef je alleen langs je tanden te halen en geen verdere bewegingen uit te voeren.

    HAHAH lazy-kid :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Normaal
    Ik ben lui, maar zó lui dat ik elektrisch ga doen nu ook weer niet! :'D
    Ik heb het al gedaan maar vind het zo'n shit ding dat ik er na 1 keer al dik genoeg van heb! Normaal blijft toch het beste, en dat is mijn mening! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Normaal, omdat de orthodont me had aangeraden met mijn beugel in het begin niet elektrisch te poetsen, omdat de druk dan nog pijnlijk zou kunnen zijn, maar binnenkort ga ik terug elektrisch poetsen (:

    Normaal, vind ik veel beter.


    I live for the applause, you will die for it.

    Meh schreef:
    Elektrisch (cat)


    I'd rather go naked than wear fur.