• Daar ben ik vandaag geweest, samen met mijn vader, was best wel leuk. We gingen eerst kibbeling en een broodje haring met uitjes eten. Toen gingen we de pier op en moest m'n vader persé een sundae ijsje. Hij heeft tegenwoordig een professionele fotocamera dus meneer zette mij wel 10.000 keer op de foto. Langs de pier was er een bunker waar we op konden, er zat zo'n geheime gang in alleen er stond een hek voor. -cries- We zijn nog iets verder gelopen en daarna weer terug. We hadden dorst gekregen en ik nam een blauwe aquarius en m'n vader cola light. (hij is ''aan de lijn'') Geloof er niks van, want hij weegt nog steeds iets van 100 kilo. Toen zijn we terug naar de auto gelopen en kwam ik erachter dat we 3 uur op die pier hadden vertoefd. Al met al was het erg leuk. ^^



    Hoe was jullie dag?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn dag was ronduit saai


    Only losers can act the way you do

    Ik had best wel een relaxte dag (:
    Hele dag pokémon films gedownload en -dankzij jou hulp, lol- gekeken (:
    En veel chili gegeten die me pa hsd gemaakt, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ging naar mijn oude oma, die dood wil. want ze is héél oud maaroke. ze wilt niet echt dood maar 'het hoeft niet meer van haar.'
    Toen ging ik langs me opa die met de boot op de Rottermeren ligt -kennen jullie denk ik niet- en ging ik een stukje varen met hem en zijn vriend. Hun zijn lauw, hun hebben dikke buik, snorretje en jumpschoenen. toen naar huis en even eten. & vanaf toen achter de computer.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Carcass schreef:
    Ik had best wel een relaxte dag (:
    Hele dag pokémon films gedownload en -dankzij jou hulp, lol- gekeken (:
    En veel chili gegeten die me pa hsd gemaakt, lol.

    Dus het was gelukt met films kijken, super!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb heel de dag buiten rondgehangen met een vriend. En toen gingen we naar de Hoogvlied, helemaal fietsen naar een ander dorp. Kwamen we erachter dat het zondag was, fuck toen gingen we maar naar een ijssalon.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat dingen gefilmd met twee vrienden van me, naar mijn opa en oma gegaan en heel lekker gegeten. ;D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik hou van Hoek van Holland. Ben er in principe bijna opgegroeid. :')

    En mijn dag was druk. x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn dag was super chill! Beetje thuis hangen, wat opruimen en schoonmaken en verder vooral niet te veel doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb de hele dag op mijn luie gat gezeten en af en toe wat te eten gepakt of naar de wc geweest.

    Ik heb de hele dag met mijn laptop op bed gelegen, maar ga zo met een vriendin naar buiten :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn familie uit Duitsland kwam ff langs.


    I live for the applause, you will die for it.