Juaaa, dat ben ik nu aan het leren via youtube. Het lukt me voor geen reet en ik ben er nu al mee gekapt, aangezien ik een soort van blaar op mijn vinger heb gekregen x). Ik vind het toch nog best moeilijk, of ligt dat aan mij? Anyways, wie kan hier gitaar spelen? (:
Liefs.
Ik(krul)
En ik vond het eerst ook moeilijk om het te leren, zeker omdat ik ook nog nooit gitaarles heb genomen.
Ik was zelf ook bijna gestopt, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Ik heb het van mijn exvriend geleerd, mischien dat je iemand kent in je omgeving die je het zou willen leren?
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Sardonyx schreef:
Ik(krul)
En ik vond het eerst ook moeilijk om het te leren, zeker omdat ik ook nog nooit gitaarles heb genomen.
Ik was zelf ook bijna gestopt, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Ik heb het van mijn exvriend geleerd, mischien dat je iemand kent in je omgeving die je het zou willen leren?
Ja, ik ken wel mensen maar dan moet je weer wachten tot die tijd hebben. En mijn neef die ook goed gitaar kan spelen heeft het ook geleerd via youtube dus ik dacht 'nou laat ik dat dan maar eens proberen'
Ja, ik ken wel mensen maar dan moet je weer wachten tot die tijd hebben. En mijn neef die ook goed gitaar kan spelen heeft het ook geleerd via youtube dus ik dacht 'nou laat ik dat dan maar eens proberen'
Je kan het mischien via tabs doen..
Dan tik je gewoon in welk lied je wilt leren, met het woord; gitaar tab, erachter.
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
ik niet. Maar ik wil ook wel een poging doen op youtube hoor haha, tenminste, als ik 3 nieuwe snaren heb want ik heb er nog maar twee op mijn gitaar ;p
And all the girls in the front row scream your name.
Confused schreef:
(...)
Tabs? Daar snap ik al helemaal geen reet van Iemand liet mij dat een keer zien, nou toen was ik serieus helemaal de kluts kwijt ;x
Je kan ook anders zo'n dvd kopen waar ze het laten zien.
Ik kreeg die gratis bij mijn gitaar, maar ik heb hem nooit afgekeken omdat die gast 30 minuten lang aan het lullen was hoe je je gitaar vast moest houden(cat)