• Ik had een ideetje,, alleen ik weet niet of hij wel gelezen wordt, en ik wil graag van wel:

    Alysha slaat de laatste bladzijde van het boek Breaking down om. Ze is bij het laatste stuk, al zou ze het graag nog verder willen lezen, verder dan het zou kunnen. Ze houdt van de hele Twilight Saga, de hele boekenreeks, ze heeft de films nog niet gezien, nee die zou ze gaan kijken als ze alle boeken had gelezen, dat had ze afgesproken, met haar zelf dan. Het geluid van zachte voetstappen vulde haar slaapkamer, maar ze is te geboeid in haar verhaal, dat ze de voetstappen niet hoort. Uiteindelijk is ze bij de laatste zin, met spijt in haar hart, dat ze toch het heeft uitgelezen komt ze bij het laatste woord, het blijft in haar hoofd zitten, maar neemt er toch na een tijdje afscheid van. Ze slaat het boek dicht, en kijkt om zich heen. Haar blik valt op 2 mannen in haar slaapkamer, en op dat moment komen er ook nog 2 via de haar slaapkamer deur naar binnen. Ze waren perfect, hadden bloedrode ogen,en waren bleek.

    Het is twilight,, en ik denk dat ik er een Jasper Hale lovestory van ga maken,, maar lijkt hij een beetje leuk? :X


    Dream not your live, live your dream!