• Ik zoek een foto van Bill Kaulitz waarop hij zichzelf opmaakt.
    Bestaat er zo'n foto?
    Edit: Als je hem hebt, zou ik het lief van je vinden mocht je een link plaatsen. (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 10:37 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Liebje schreef:
    (...)
    Ik zou wel kunnen mocht ik thuis zijn, maar ik zit in greece op hotel, en men tijd zit er bijna op ;s maar misschien kan je op google intikken 'Bill Kaulitz make-up' ofzoiets?


    Heb ik al gedaan, niet veel nuttigs gevonden...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    RaWwrDeLuXe schreef:
    Ja toen hij 16 was


    Kan je een link plaatsen ofzo?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    AttackAndKil schreef:
    http://media.photobucket.com/image/bill%20kaulitz%20make%20up/heilig89/bill-6.jpg?o=1


    Daar schminkt hij zich niet zelf, dat is Natalie die dat doet. Daarom dat ik het ook vraag, want ik kon enkel ook op die foto komen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    http://s39.radikal.ru/i085/0910/c9/c12b26f38150.jpg
    eh die?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 9:39 ]


    Without rain no rainbow!

    RaWwrDeLuXe schreef:
    Ja toen hij 16 was

    ja daar zijn wel foto's van ja. ik heb er ook een paar van nu, maar daar maken anderen hem op en niet hij zelf. en die zijn een beetje onduidelijk.


    -

    Wunder schreef:
    (...)
    ja daar zijn wel foto's van ja. ik heb er ook een paar van nu, maar daar maken anderen hem op en niet hij zelf. en die zijn een beetje onduidelijk.


    Heb je er waar hij zichzelf opmaakt?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Heb je er waar hij zichzelf opmaakt?

    nee niet waar hij zichzelf opmaakt maar die nathalie en nog iemand kijk deze foto : klik hij is niet zo duidelijk en dit is niet wat je zoekt. ik ga ff verder kijken goed?;D x


    -

    Wunder schreef:
    (...)
    nee niet waar hij zichzelf opmaakt maar die nathalie en nog iemand kijk deze foto : klik hij is niet zo duidelijk en dit is niet wat je zoekt. ik ga ff verder kijken goed?;D x


    Ja super!
    Bedankt dat je zo wilt helpen. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.