• Ik kan dus hele leuke dingen combineren (vind ik zelf) ik zou het voor jullie ook wel willen doen. Maar ik zou eerst kijken;klik
    vind je het nog steeds leuk? dan wil ik wel een look voor jou maken. het enige wat je moet doen is dit invullen;

    naam;
    wat draag je graag;
    maximale budget(hoeft niet! en het mag ook dollars zijn);
    als je een school look wil welke schoolspullen heb je?;
    je maat;
    gelegenheid;

    -Sandra; the black pack
    -Ine;Pink cute
    -Carmen color your world
    -Susan;dressed to be
    -Aminato nice to be cheap
    -Nienkechic,casual,jobs
    -Nancy;Happy B-Day!
    X.Sas

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:04 ]

    naam; Sandra aka Taken :3
    wat draag je graag; Zwart, en geen jurken ofzo, maar dan gewoon jeasn en een shirt. Ook veel laagjes, maar meestal eindigt het in zwart.
    maximale budget: Ik heb geen budget, want ik ben rijk -kuch-
    maat: M/L weet ik veel, het varieert.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 12:10 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    -

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 12:04 ]

    naam; Ine/Icon
    wat draag je graag; Goh, vanalles eigenlijk. In de zomer draag ik graag van die fleurige zomerjurkjes of rokjes. Maar als ik naar school ga draag ik meestal een jeans met een tshirt of houthakkersblousje. Zulke jurkjes vind ik ook altijd mooi, ghaha :'D Schoenen ook? Euhm, normaal draag ik altijd sneakers zoals allstars & vans, maar de laatste tijd ben ik verslaafd aan mijn ballerinas. Simpele, in leuke kleurtjes... i like it! (:
    je maat; Geen idee, dat is bij elk merk verschillend. Maar normaal is het iets van S/M of 36/38, denk ik (:


    Never run out of reasons to smile...

    naam;Carmen
    wat draag je graag;Gewoon jeans en een vest of Blouse of zo (niet tutig :P )
    maximale budget(hoeft niet! en het mag ook dollars zijn);Heb ik niet ^^
    als je een school look wil welke schoolspullen heb je?;Eastpak tas


    its always the same road,it just go's on and on..

    naam; Susan.
    wat draag je graag; Skinny's, met van die basic hempjes, blouses, enz. Of een schattig jurkje -vooral in de zomer-
    maximale budget(hoeft niet! en het mag ook dollars zijn); eh geen idee, maar ik ben niet rijk ofzo. (:
    je maat; 34/xs/s (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 12:07 ]

    - mijn bericht is aangepast.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    naam; Amina
    wat draag je graag; Vintage, retro en tweedehands. Oldskinny jeans, bloemenmotieven, jurkjes met kant, wijde bloesjes met retroprint, ...
    maximale budget; Hmm... ik ben niet zo rijk ofzo, dus zo'n 100 euro voor het totaal ongeveer.
    je maat; S/M
    gelegenheid; Dagelijks


    If we had not a soul, music would have created it.

    Woew, ik vind het echt heel mooi :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Binnenkort als ik dit topic weer omhoog gooi ben ik weer open. Ik ga zo offline en ben dan een paar dagen weg.
    Dus vanaf volgend weekend ongeveer kan ik weer helpen. anders stuur je een PB als je als eerste wilt. zo kan ik mijn wachtlijst maken

    naam; Nienke, NienkePienke
    wat draag je graag;skinny's, blouses, polo's of leuke jurkjes, sneakers of gewoon iets met een hakje maar geen killer heels xD
    maximale budget(hoeft niet! en het mag ook dollars zijn);naa hoeft niet
    je maat; 34/36
    gelegenheid; Dagelijks

    p.s Doe doktersassistent dus moet wel representatief zijn ;)

    naam; Nancy
    wat draag je graag; Alles behalve tuttig en rokken. Alternatief vs. Casual meestal.
    maximale budget(hoeft niet! en het mag ook dollars zijn); €75.-/100.- :')
    als je een school look wil welke schoolspullen heb je?; Ik ben al blij dat ik al een halfjaar niet meer naar school hoef. :'D
    je maat; 42/44
    gelegenheid; M'n verjaardag.
    (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Best wel leuk! Alleen de schoenen vind ik niets, hihi sorry. Maar de rest is echt leuk! Je kan goed combineren! (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.