• Ojee. Bab.. Jaja. Voor de mensen van België Die kennen Bab Vast en zeker wel. ^^ Weet je wat ze nu zegt dat ze zich schaamt voor haar tokio hotel-periode. Zich schamen .? O_o Kutkind.


    It even took me by surprise

    (...) Ojee. ik durfde eerst niet te reageren omdat je boos zou zijn . X)


    Oh nee van geen kanten, ze is popu. Maar euh, ze lijkt nog liever en zo als ze op het podium staat dan op school hoor, dat vind ik toch


    Live life limitless.

    (...)

    sorry laura; ahd hetnog niet gezien


    Ni erg Liesjjee


    Live life limitless.

    (...)

    Ik ook niet, en ze zit op school bij me (heb ik dat al gezegd xD) nee maar inderdaad dat is ze hoor vind ik he


    xD iewl , bij u op school.Dat moet echt een kwelling zijn , ik wed dat ze nu de
    th-fan-kindertjes bekijkt net alsof ze veel mínder zijn dan haar.
    ik begrijp niet waarvoor ze zich schaamt howr.
    Gewoon omdat dr vrienden TH-haters zijn en omdat ze zich laat meeslepen , pff..
    wel , dan zijn de TH-fans beter af zonder haar.
    wij zijn de échte fans :)

    zo ik heb gesproken.
    Amen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    xD iewl , bij u op school.Dat moet echt een kwelling zijn , ik wed dat ze nu de
    th-fan-kindertjes bekijkt net alsof ze veel mínder zijn dan haar.
    ik begrijp niet waarvoor ze zich schaamt howr.
    Gewoon omdat dr vrienden TH-haters zijn en omdat ze zich laat meeslepen , pff..
    wel , dan zijn de TH-fans beter af zonder haar.
    wij zijn de échte fans :)

    zo ik heb gesproken.
    Amen.


    Volgens mij heeft het er heel veel mee te maken, dat haar vrienden geen TH fans zijn, meer haters. Maar euh ze valt de fans wel niet lastig, dat doet zij niet, andere wel maar jah. Ik weet dat omdat een vriendin van me th fan is


    Live life limitless.

    (...)

    xD iewl , bij u op school.Dat moet echt een kwelling zijn , ik wed dat ze nu de
    th-fan-kindertjes bekijkt net alsof ze veel mínder zijn dan haar.
    ik begrijp niet waarvoor ze zich schaamt howr.
    Gewoon omdat dr vrienden TH-haters zijn en omdat ze zich laat meeslepen , pff..
    wel , dan zijn de TH-fans beter af zonder haar.
    wij zijn de échte fans :)

    zo ik heb gesproken.
    Amen.
    Amen. ! Dit was 1 reactie vol met waarheid ^^


    It even took me by surprise

    iell , Bab , die een die denk dat ze emo is ?
    whaha , ze heeft dat eens gezegd in een intervieuw
    scheef kind..

    (...) Amen. ! Dit was 1 reactie vol met waarheid ^^


    voelt zich trots ! :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Wat een k*tkind echt dat geloof je toch niet ze moet zich schamen dat ze nu op deze wereld zit iedereen trouwens die geen fan zijn :P (ja sorry mansen ben melig)


    You can't touch music but music touch you

    ik haat da strekewijf XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kan da kuttekind ni hebbe -.-"


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    nu voelt ze haar gelukkig bij de TH-haters, hoe popu. -.-" -.-"


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wat, is ze hater? nouja, ik vind haar zoiezo niet goed xD maar wil eens iemand een link van een foto van der sturen, ik wil wel eens kijken hoe 'emo' ze is ^^

    Hmpff
    Ik haat dat dom kind! Volgens mij liegt ze en weetje waarom? Ze heeft naar het schijnt op een TH poster, die speciaal gaan kopen en dan die vol gekrast en getekend enzoo. En voor de kamer gezegt dat TH rotslecht is! Heb het zelf nog gezien. En dan zegt ze dat ze zich voor die periode schaamt. Yeah right, i don't think so ^^

    Hmpff
    Ik haat dat dom kind! Volgens mij liegt ze en weetje waarom? Ze heeft naar het schijnt op een TH poster, die speciaal gaan kopen en dan die vol gekrast en getekend enzoo. En voor de kamer gezegt dat TH rotslecht is! Heb het zelf nog gezien. En dan zegt ze dat ze zich voor die periode schaamt. Yeah right, i don't think so ^^

    Pf, ze stinkt!

    OMG ik haat dat kut kind
    denkt dat ze alles is
    en haar nu nog gaan schamen voor haar TH periode?
    Ik schaam me ervoor dat zij daar ook fan van was :Y)