• Dan krijg je me zelfs zo ver om iets doms te doen. Want ik slaap, mijn mobiel gaat en dan schrik ik me kapot. En ik ben dan niet goed wakker dus zeg ik op alles 'ja', en wanneer ik ophang ga ik pas nadenken over wat diegene nou had gezegt tegen mij, buh. Een vriendin belde mij gister ochtend dus, en vroeg of ik op de verjaardag van haar, haar vader en haar broer kwam. Nou, ik ken die vader en broer niet echt, alleen van zien wanneer ik bij haar ben. En lmfao, nu moet ik cadeaus voor hun kopen terwijl ik ze niet ken D': Heb ik net weer money gekregen, en moet ik zelf veel kopen voor mezelf (btg, schoenen om te designen). kutttttttttttt.

    Nja, daarom haat ik het wanneer mensen mij smorgens bellen ._. Wie heeft dat ook? :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Een vriend van me aan de andere kant van het land belt me elke zaterdagnacht/zondagochtend om 2.47. altijd. en dat is inderdaad fucking irritant!


    It's time to be happy again.

    Je hoeft toch niet per se wat duurs voor hen te kopen? Geef die vader drop, die broer een zak snoep & koop voor je vriendin wel wat leuks.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Idd, koop gewoon een reep chocola ofzo, zijn mannen al snel tevreden mee :Y)

    En ja, dat is zo irritant o.o dat ze niet ff smiddags kunnen bellen ofzo.

    Ik zet gewoon me Phone op stil en pas al ik GOED wakker ben ga ik wel terug bellen.


    When words fail music speaks

    Reassurance schreef:
    Je hoeft toch niet per se wat duurs voor hen te kopen? Geef die vader drop, die broer een zak snoep & koop voor je vriendin wel wat leuks.


    Of als ze roken een pakje shag/sigaretten. Fles wijn van euro o.i.d, whatever. Of een 1/5e staatslot. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Purity schreef:
    Een vriend van me aan de andere kant van het land belt me elke zaterdagnacht/zondagochtend om 2.47. altijd. en dat is inderdaad fucking irritant!


    waarom doet ze dat?:8


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    M'n vriend belde me ooit eens wakker
    & laten we het zo zeggen,
    volgens mij doet hij het nooit meer...


    impress people by giving the best of yourself.