• Hallo lieve mensjes.
    Ik moet het even kwijt, Ik haat Justin bieber.
    ik haat haat haat haat Justin bieber.
    Stel je eens voor, dat alle jongens op hem zuden lijken. Ik zou doodgaan. Serieus. hij kan niet zingen, heeft een bloempot kapsel en gaat uit met vrouwen zie 10 jaar ouder zijn ofzo?!(zip)
    No thankya.
    Dus mijn vraag,
    wat vind jij ?
    Justin bieber of Taylor lautner??

    ik ga voor taylor:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm a bit annoyed that you bit me without any restrain

    Love for Tatlor Lautner.

    Hij heeft een babyface vind ik maar ik ga denk toch voor jb:$ taylor vind ik nog erger :$ ik kies lieve hinne,jochem,bart of bram van osl :y)


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Oh ik begin niet meer aan zulke topics. (':


    your eyes are like stars in the night.

    TAYLOR<3, ik heb dikke haat aan Justin B.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Taylor (:


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een vraag...
    Taylor, duh...


    impress people by giving the best of yourself.

    Hoe kun je hem nu haten als je hem niet persoonlijk kent. Oké, iedereen heeft zijn mening, jij vind dat hij niet kan zingen en ik vind van wel. Maar waarom haten, ik bedoel..?
    Justin, by the way :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    avrilcullen schreef:
    (...)

    ja ik ben hier best wel mee eens^^ laat die mensen lkkr fan zijn,, oke ik moet toegeven in het begin had hij best wel een kinderstem,, oke geen kinderstem maar ook niet egt wat je een zware stem noemt

    en zeg nou zelf zijn stem is toch veel beter,, daarvoor moet je zijn nieuwe nummers beluisteren en daar heb je zeker nooit aangedacht he? Het is gewoon blindelings haten:X Luister maar naar het nummer "Never Say Never" zijn stem is egt anders geworden!

    inderdaad, haters die gaan ergens blindelings vanuit en zijn nieuwe nummers zijn echt wel anders! Maarja je moet het maar willen horen, haters zijn onredelijk,
    typen op een iPod is klote o.o

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:23 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat ze alle bij minspunten hebben mar ook plus punten
    min aan JB:
    Hij heeft een baby face en ik vind hem een beetje een zijk stem hebben.
    Plus JB: Hij heeft het wel al heeel ver geschopt voor een 16 jarige!!! Ik bedoel je meot het ook maar kunnen een wereld ster zijn op zo'n jongu leeftijd

    Min TL: Hij heeft een dikke neus! En zijn ogen zijn te klein.
    Plus TL: Hij heeft een qwas bordje!! En hij is wel leuk om naar te kijken...

    Anney way ik ga voor Taylor!!


    When words fail music speaks

    God


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Taylor
    Ik mag Justin Bieber ook niet hoor, maar ik noem me zelf geen hater. Ik mag zijn persoonlijkheid niet zo. Zijn muziek is wel oké.
    Maar ik hoorde dat hij een film gaat maken over zijn leven. Hallo, hij is 16. Doe het lekker als je 60 bent. Ik vind dat hij wel kan overdrijven, vind je het ook niet?


    ~

    Strobelight schreef:
    Je kan twee dingen doen als je iemand haat, je kan hem met rust laten en verder gaan met je leven, of je kan er je tijd in stoppen en er je aandacht aan geven. Ik geloof dat jij voor het tweede hebt gekozen.
    Anyways, ik zou allebei kiezen maar als ik écht MOEST kiezen, zou ik Justin Bieber kiezen.

    Njaa, als ik moest kiezen zou ik wel Justin Bieber kiezen, sowieso, maar ik vind dat je gelijk hebt =)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 19:36 ]


    How y'all doin'?

    Taylor lautner<3


    Who’s afraid of the big, bad wolf?

    Aragon schreef:
    Taylor
    Ik mag Justin Bieber ook niet hoor, maar ik noem me zelf geen hater. Ik mag zijn persoonlijkheid niet zo. Zijn muziek is wel oké.
    Maar ik hoorde dat hij een film gaat maken over zijn leven. Hallo, hij is 16. Doe het lekker als je 60 bent. Ik vind dat hij wel kan overdrijven, vind je het ook niet?

    Hij overdrijft idd.

    geen-van-beide!