• Hallo lieve mensjes.
    Ik moet het even kwijt, Ik haat Justin bieber.
    ik haat haat haat haat Justin bieber.
    Stel je eens voor, dat alle jongens op hem zuden lijken. Ik zou doodgaan. Serieus. hij kan niet zingen, heeft een bloempot kapsel en gaat uit met vrouwen zie 10 jaar ouder zijn ofzo?!(zip)
    No thankya.
    Dus mijn vraag,
    wat vind jij ?
    Justin bieber of Taylor lautner??

    ik ga voor taylor:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm a bit annoyed that you bit me without any restrain

    BeatThatBeat schreef:
    Justin Bieber :Y)


    .

    ieder zijn eigen smaak;
    dus ik kies TAYLOR :9~


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Justin

    beste Q mensjes,
    Dit was niet om jullie te beledigen hoor =O
    t is gewoon mijn mening ;)
    Trek het je niet zo aan, oke?
    niets persoonlijks +.+
    Wat je van mjin idool vind, maakt mij niks uit hoor ^^
    Ieder zn eigen smaak ^^
    Wat mij betreft zeg je dat Taylor een kakhoofd heeft, naar stront ruikt en dat je van hem moet kotsen, en dat zn acteerwerk slecht is. Ik zal dr alleen maar om moeten lachen. Dat is namelijk JOU mening. BTW, je word niet gedwongen om te reageren, het is je eigen keus;)

    XxX


    I'm a bit annoyed that you bit me without any restrain

    taylor ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    KillingAngel schreef:
    beste Q mensjes,
    Dit was niet om jullie te beledigen hoor =O
    t is gewoon mijn mening ;)
    Trek het je niet zo aan, oke?
    niets persoonlijks +.+
    Wat je van mjin idool vind, maakt mij niks uit hoor ^^
    Ieder zn eigen smaak ^^
    Wat mij betreft zeg je dat Taylor een kakhoofd heeft, naar stront ruikt en dat je van hem moet kotsen, en dat zn acteerwerk slecht is. Ik zal dr alleen maar om moeten lachen. Dat is namelijk JOU mening. BTW, je word niet gedwongen om te reageren, het is je eigen keus;)

    XxX


    Hrmm, oké... Maar misschien doet het de fans van JB wel wat? 't Zou ook fijn zijn als je daar wat rekening mee zou houden, niet dat we het persoonlijk opvatten, maar ik bedoel over het algemeen.


    His curls are so sexáy.

    justin {lll}


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    KillingAngel schreef:
    beste Q mensjes,
    Dit was niet om jullie te beledigen hoor =O
    t is gewoon mijn mening ;)
    Trek het je niet zo aan, oke?
    niets persoonlijks +.+
    Wat je van mjin idool vind, maakt mij niks uit hoor ^^
    Ieder zn eigen smaak ^^
    Wat mij betreft zeg je dat Taylor een kakhoofd heeft, naar stront ruikt en dat je van hem moet kotsen, en dat zn acteerwerk slecht is. Ik zal dr alleen maar om moeten lachen. Dat is namelijk JOU mening. BTW, je word niet gedwongen om te reageren, het is je eigen keus;)

    XxX

    Ik zal hier nog even hetzelfde op reageren als op dat berichtje wat ik van jou kreeg in mijn gb.

    Uhm eerlijk gezegt hoef ik daar geen berichtjes voor want het boeit me niets.

    Maar je hebt mij niet beledigt hoor ik gaf gewoon mijn mening en ik vind dat je gewoon grof bent over Justin. I mean zijn stem is allang helemaal niet meer zo meisjesachtig en zijn haar is geen bloempotkapsel, want die zijn er toch echt anders uit.

    En ik zeg toch niet dat ik die dingen meen ik zeg het alleen omdat jij het diep van binnen ook niet leuk vind als mensen zo over TAYLOR praten! Dat weet ik heus wel hoor want zo is iedereen.

    En je wilt gewoon stoken omdat je wel godse erg overdrijft met je haten en je maakt hem compleet belachelijk. Ik snap echt niet hoe je zo onbeleeft over een ander kan praten. Dat laat zien dat je jezelf erg slecht over jezelf voelt en erg onzeker bent en je beter voelt door anderen te beledigen.



    En je weet zelf vast wel dat er al genoeg van die topics zijn geweest om Justin Bieber of een andere artiest te beledigen!



    Au revoir, madame.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Taylor, (DUHU)


    When words fail music speaks

    Allebij? Neenee mijn voorkeur is toch wel Taylor (:


    Keep on smiling

    Taylor Lautner,, ik vind bieber egt leuk hoor maar Taylor net iets leuker alleen jmmr dat hij zo'n kut rol heeft in Twilight


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik zal hier nog even hetzelfde op reageren als op dat berichtje wat ik van jou kreeg in mijn gb.

    Uhm eerlijk gezegt hoef ik daar geen berichtjes voor want het boeit me niets.
    niet meer zo meisjesachtig en zijn haar is geen bloempotkapsel, want die zijn er toch echt anders uit.
    Maar je hebt mij niet beledigt hoor ik gaf gewoon mijn mening en ik vind dat je gewoon grof bent over Justin. I mean zijn stem is allang helemaal

    En ik zeg toch niet dat ik die dingen meen ik zeg het alleen omdat jij het diep van binnen ook niet leuk vind als mensen zo over TAYLOR praten! Dat weet ik heus wel hoor want zo is iedereen.

    En je wilt gewoon stoken omdat je wel godse erg overdrijft met je haten en je maakt hem compleet belachelijk. Ik snap echt niet hoe je zo onbeleeft over een ander kan praten. Dat laat zien dat je jezelf erg slecht over jezelf voelt en erg onzeker bent en je beter voelt door anderen te beledigen.



    En je weet zelf vast wel dat er al genoeg van die topics zijn geweest om Justin Bieber of een andere artiest te beledigen!



    Au revoir, madame.


    ja ik ben hier best wel mee eens^^ laat die mensen lkkr fan zijn,, oke ik moet toegeven in het begin had hij best wel een kinderstem,, oke geen kinderstem maar ook niet egt wat je een zware stem noemt

    en zeg nou zelf zijn stem is toch veel beter,, daarvoor moet je zijn nieuwe nummers beluisteren en daar heb je zeker nooit aangedacht he? Het is gewoon blindelings haten:X Luister maar naar het nummer "Never Say Never" zijn stem is egt anders geworden!


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Maar laat haar dat topic nu eens aanmaken? Als zij dat nu wilt, is dat toch haar ding? Ze zegt gewoon wat zij denkt. Niet dat alle Jb-fans dom zijn ofzo.

    Ik reageer op haar mening, dus laat mij gewoon mijn reactie plaatsen.


    None but ourselves can free our minds.

    De haters overdrijven? -volgens sommige hier-
    Ik vind dat die fans overdrijven. Komop, zijn vriendin met de dood bedreigen? Ik mag die Bieber niet hoor, maar hem bedreigen met de dood gaat voor mij zelfs te ver :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    DVilla schreef:
    bloempotkapsel HAHAHAHAHA.
    oke ik kies justin.:9~


    hoi, jij bent leuk.