NYC schreef:
(...)
Ik zal hier nog even hetzelfde op reageren als op dat berichtje wat ik van jou kreeg in mijn gb.
Uhm eerlijk gezegt hoef ik daar geen berichtjes voor want het boeit me niets.
niet meer zo meisjesachtig en zijn haar is geen bloempotkapsel, want die zijn er toch echt anders uit.
Maar je hebt mij niet beledigt hoor ik gaf gewoon mijn mening en ik vind dat je gewoon grof bent over Justin. I mean zijn stem is allang helemaal
En ik zeg toch niet dat ik die dingen meen ik zeg het alleen omdat jij het diep van binnen ook niet leuk vind als mensen zo over TAYLOR praten! Dat weet ik heus wel hoor want zo is iedereen.
En je wilt gewoon stoken omdat je wel godse erg overdrijft met je haten en je maakt hem compleet belachelijk. Ik snap echt niet hoe je zo onbeleeft over een ander kan praten. Dat laat zien dat je jezelf erg slecht over jezelf voelt en erg onzeker bent en je beter voelt door anderen te beledigen.
En je weet zelf vast wel dat er al genoeg van die topics zijn geweest om Justin Bieber of een andere artiest te beledigen!
Au revoir, madame.
ja ik ben hier best wel mee eens^^ laat die mensen lkkr fan zijn,, oke ik moet toegeven in het begin had hij best wel een kinderstem,, oke geen kinderstem maar ook niet egt wat je een zware stem noemt
en zeg nou zelf zijn stem is toch veel beter,, daarvoor moet je zijn nieuwe nummers beluisteren en daar heb je zeker nooit aangedacht he? Het is gewoon blindelings haten:X Luister maar naar het nummer "Never Say Never" zijn stem is egt anders geworden!
I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.