• Hjj!!
    Ik heb een vraagje,, morge tegen 14u ga ik naar de kapper,, maar ik heb GEEEEEN idee hoe ik mijn haar moet late doen
    zo ziet mijn haar er nu uit...
    Iemand tips/ideeën??

    Xx(K)

    Edit: Mijn zus vind dat het zo moet,, maar ietsje langer??

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 19:12 ]

    Ik denk wel dat jij mooi zou staan met een froe. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laat het zo zitten en laat het langer groeien/extensions zetten. Want lang haar zal je goed staan, dit trouwens ook maar ik vind het niet zo'n midde lengte en dan heb ik liever lang of kort ;x
    Maar ik zal van beide opties wel even wat plaatjes zoeken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Laat het zo zitten en laat het langer groeien/extensions zetten. Want lang haar zal je goed staan, dit trouwens ook maar ik vind het niet zo'n midde lengte en dan heb ik liever lang of kort ;x
    Maar ik zal van beide opties wel even wat plaatjes zoeken?

    Ok dankje xP

    Cloudburst schreef:
    Ik denk wel dat jij mooi zou staan met een froe. (:

    Hoe bedoel je?? :S

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?? :S


    Ehm... Ik ken er geen andere naam voor eigenlijk. Wij noemen dat altijd een 'froe'. Dat is zo dat je haar op je voorhoofd op een rechte lijn loopt. Snap je het ongeveer? ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    NYC schreef:
    Laat het zo zitten en laat het langer groeien/extensions zetten. Want lang haar zal je goed staan, dit trouwens ook maar ik vind het niet zo'n midde lengte en dan heb ik liever lang of kort ;x
    Maar ik zal van beide opties wel even wat plaatjes zoeken?

    Ik zou idd ook exstensions laten zetten/kopen
    Voor de rest zou ik zoiets laten doen ;p (dan bedoel ik wel van hoe het geknipt is hé, die paarse strepen zijn optioneel)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 19:22 ]


    None but ourselves can free our minds.

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Ik denk dat 5 je wel mooi zal staan. En het plaatje aan de linker kan bij 2.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 19:23 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ehm... Ik ken er geen andere naam voor eigenlijk. Wij noemen dat altijd een 'froe'. Dat is zo dat je haar op je voorhoofd op een rechte lijn loopt. Snap je het ongeveer? ;x

    Ooh een rechte froe?? xP Nja,, ik ben nogal gesteld op mijn schuine bles :S Ik ben echt bang dat dat niet mooi staat bij mij ofzo :S

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ehm... Ik ken er geen andere naam voor eigenlijk. Wij noemen dat altijd een 'froe'. Dat is zo dat je haar op je voorhoofd op een rechte lijn loopt. Snap je het ongeveer? ;x

    Een rechte ponnie?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 19:22 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?? :S

    Een froe = een pony

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik zou idd ook exstensions laten zetten/kopen
    Voor de rest zou ik zoiets laten doen ;p (dan bedoel ik wel van hoe het geknipt is hé, die paarse strepen zijn optioneel)

    Deze is echt wel mooi :) Maar ik heb extensions gehad, maar ik kreeg daar egt iets van!! Ze ware zo vervelend,,dan laat ik het liever nog even groeien (wel puntjes af, want die zijn kapot xD) Maar deze haarstijl is echt mooi!!

    Desperation schreef:
    (...)
    Een froe = een pony

    Ja... Maar dat is echt niets voor my :S

    dat haar op die foto is echt hot!


    waarom is het zo godse koud? :(

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Deze is echt wel mooi :) Maar ik heb extensions gehad, maar ik kreeg daar egt iets van!! Ze ware zo vervelend,,dan laat ik het liever nog even groeien (wel puntjes af, want die zijn kapot xD) Maar deze haarstijl is echt mooi!!

    Je kan het idd ook gewoon laten groeien, haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Geen scene achtig iets, ik denk dat dat niet bij jou gezicht past. Langer haar wel, en dan een pony en laagjes? Gewoon simpel.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.