Maar wie heeft er hier contacten in Frankrijg, Duitsland en/of Engeland
en als die het weten ^^
word het snel verspreid
en dan nog allemaal een actie verzinnen! zodat TH weet dat we het niet leuk vinden ^^ en natuurlijk moeten onze namen er wel bij vernoemt worden hé (a)
en als die het weten ^^
word het snel verspreid
en dan nog allemaal een actie verzinnen! zodat TH weet dat we het niet leuk vinden ^^ en natuurlijk moeten onze namen er wel bij vernoemt worden hé (a)
Jaa. maar mijn naam klinkt Frans. Het is een franse naam, en ben Nederlander ><
en als die het weten ^^
word het snel verspreid
ik heb wel familie in France maar denk ni da die kunnen helpen
nja, ik ook niet ^^ maar iemand hier ^^ ik heb al zoveel accounts op men adres, maar je moet het idee, op forums droppe hé
Wat ik alleen wel denk is dat er maar weinig mensen zijn die hiermee inmee gaan. als het maar een groepje is van 20 Nederlanders is het best zielig ;')
Wat ik alleen wel denk is dat er maar weinig mensen zijn die hiermee inmee gaan. als het maar een groepje is van 20 Nederlanders is het best zielig ;')
Jah ^^ Belgie ook.. (Sorry Belgen )
Maar we meoten het op Franse Engelse en Duitse Forums droppen