• Omdat het vol was, hihi


    It’s psychological warfare.

    Als je wil weten hoe hij eruit ziet, op pagina 10 staat een link naar een foto (krul)

    Ik ga een week naar Terschelling toe, dus dat valt nog wel mee qua langheid :'D En die zaterdag dag ik terug kom dan komt hij ook hier bij mij dus erg lang hoef ik hem niet te missen want doordeweeks zag ik hem toch al niet door zijn werk (krul)


    -

    Ik ga zo kijken naar zijn hoofd :3

    & Terschelling is toch hartstikke gaaf? Gewoon met z'n allen in een tent ofzo? En elke avond uitgaan. Ik wed dat je week snel om gaat en dat je snel weer bij hem kunt zijn :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aaah die foto is vet :3 Hij ziet er lief uit haha :'D En zijn lachje is schattig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met 7 mensen in een tent (waarvan ik 3 mensen niet mag) en elke avond uit ja :9~ Dit word mijn 3e jaar daar en ik heb het eigenlijk wel beetje gezien haha. Ik ging er ook altijd heen om lekker met allemaal jongens te flirten enzo maar nu moet ik me inhouden ghehe (krul)
    Hihi ik denk het ook wel ja :9~


    -

    Reassurance schreef:
    Aaah die foto is vet :3 Hij ziet er lief uit haha :'D En zijn lachje is schattig.

    Haha lief he :9~ Ik blijf maar naar die foto kijken x'D


    -

    Heb hem net als mijn achtergrond gemaakt (A)


    -

    Hoezo ga je op vakantie met 3 mensen die je niet mag dan? D:
    & ja dat snap ik haha. nouja flirten mag toch? Een beetje dan. Zolang je niet te ver gaat & verder niks doet :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omdat het zegmaar een vriendengroep van judo is, maar ik ben de enige die niet op judo zit x'D Ik ken ze via mijn beste vriendin -die er dus wel op zit. En die mensen wouden ook mee dus ja, dan moet dat maar :')


    -

    Ja okee, flirten mag natuurlijk wel. En ik kan mezelf ook wel inhouden :'D Maar toch, het idee dat bijna iedereen daar single is enzo spreekt me niet meer aan x'D


    -

    Oooh oke. Nouja je moet er maar het beste van maken denk? ): Als ze vervelend doen gewoon negeren en zelf lol maken :3 Het wordt vast wel leuk!
    & ik snap dat dat moeilijk voor je is haha :'D

    anyway, ik ben even een broodje eten -ja raar tijdstip, maar ik heb honger en kwam door het idee van een topic- en daarna tv kijken met mijn ma :3
    dus ik weet niet of ik je nog spreek: anders welterusten! xxx


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hihi ik negeer ze altijd al dus komt goed (A)

    Isgoed, eetsmakelijk! Ik ga nu op bed dus ik spreek je niet meer, slaap lekker (krul) xxx


    -

    Ik zit stiekem op Q want ben aan het werk (krul)


    -

    Stiekemerd ;D


    Keep on smiling

    Hoe gaat het op je werk?


    Keep on smiling

    Ja goed, over 20 min heb ik een uur pauze (krul)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -