• Ik schrijf vaak kleine tekstjes, tot ik soms reuzachtige teksten uitkom, maar ik zit altijd halverwege ergens vast. Dit heb ik geschreven: Klikkie!

    En tja, ik zoek tips van iemand die er misschien verstand van heeft :$

    Reacties?


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    nice^^

    Schrijf steek worden op die je echt wil gebruiken. een paar stuk of 10 en daar verzin je je tekst omheen en kijk ook naar de betekenis soms gaan zinnen krom staan omdat je wilt rijmen

    succes.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    nice^^

    Schrijf steek worden op die je echt wil gebruiken. een paar stuk of 10 en daar verzin je je tekst omheen en kijk ook naar de betekenis soms gaan zinnen krom staan omdat je wilt rijmen

    succes.

    Dankje voor de tip.
    Dat heb ik al eens geprobeerd, maar soms voelt dat te geforceerd aan en tja ...
    Kritiek mag je ook geven, want dan weet ik teminste wat ik fout doe of wat ik niet zou moeten doen of moet minderen.

    Het is natuurlijk moeilijk als je geen melodie hebt, om me daarmee te helpen. - Of dat vind ik persoonlijk ... - Maar ik heb zelf dus geen melodie xD


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    He iedereen komt wel eens andacht tekort!
    En daarbij komt dat ik ook nog een rot tijd heb!
    En hij fucking lief was om me te troosten


    je moet je laten inspieren ineens je loopt buiten door de regen hoor je melodie. en zoo verzin je tekst. je laten inspiereen in belangrijk.
    haal het uit fotos tekst, dagelijkse zinnen.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    je moet je laten inspieren ineens je loopt buiten door de regen hoor je melodie. en zoo verzin je tekst. je laten inspiereen in belangrijk.
    haal het uit fotos tekst, dagelijkse zinnen.

    Oeh, die tip vind ik zéér fijn :)
    Tja, ik zie soms niet echt wat er voor me afspeelt en zie alleen wat ze me vertellen ... - Soms toch :S -

    Bedankt, deze vind ik heel nuttig :Y)


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Oeh, die tip vind ik zéér fijn
    Tja, ik zie soms niet echt wat er voor me afspeelt en zie alleen wat ze me vertellen ... - Soms toch -

    Bedankt, deze vind ik heel nuttig


    Graag gedaan.

    nog meer tips? altijd welcom in mijn gastenboek^^


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Graag gedaan.

    nog meer tips? altijd welcom in mijn gastenboek^^

    Zal ik onthouden ;)


    Everyone's a hypocrite, even I am.