• Heb jij ooit wel eens heel erg spijt van iets gehad?
    Zo ja van wat dan?


    we all deserve to die

    Lavender schreef:
    (...)

    we hebben besloten dat het het beste was als we een tijd geen contact meer hadden. ze mocht niet meer op de pc, niet meer weg, had huisarrest en hebben nog niet gepraat met mijn ouders godzijdank. ik hoop ook dat dat niet gebeurt. het zusje van mijn vriendin zit bij mijn zusje in de klas. ik durf mijn eigen zusje amper op te halen van school (zij zit op basisschool, ik op middelbare) omdat ik bang ben die moeder onder ogen te komen...

    Zou ook echt bang zijn om haar moeder tegen tekomen.


    we all deserve to die

    @DVilla; Baleeeeen._O_ Maar heeft hij gezegd of hij jou ook leuk vind?


    everything, in time

    develin schreef:
    (...)
    Waar heb je dan spijt van?


    Euhmm.. nja dat zeg ik liever niet in het openbaar. ;'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Desolate schreef:
    @Seel;
    Huh? Weet je nu nog niet zeker of je nou het jaar over moet doen?D:
    nope , maar ik doe hogeschool en die is nu gesloten , pas als die terug open is kan ik bellen of ik mijn herexamens kan doen D: maar nu ben ik heel hard aan het leren , ik wil er geraken!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DVilla schreef:
    ja.
    Dat ik mijn crush heb vertelt dat ik hem leuk vind.(cat)
    vet irritant, gaat hij elke dag vragen: vind je me nog leuk?

    Oe das irri


    we all deserve to die

    develin schreef:
    (...)
    Zou ook echt bang zijn om haar moeder tegen tekomen.


    nogal. mijn zusje gaat nu naar groep 7, het jaar daarna groep 8. wat als onze ouders elkaar tegen komen bij de musical?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zoveel, maar ik zou het niet anders doen als ik het over kon doen. Gezien ik anders nooit op dit punt in mijn leven gekomen zou zijn als waar ik nu ben.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    develin schreef:
    (...)
    Echt kut dat je thuis niet kan roken! (Ik wel) je ouders komen er vast achter. Doen ze altijd. Heel raar

    Ja, mijn mama heeft al een paar keer een aansteker gevonden in mijn rugzak. :x


    None but ourselves can free our minds.

    develin schreef:
    (...)
    Echt kut dat je thuis niet kan roken! (Ik wel) je ouders komen er vast achter. Doen ze altijd. Heel raar


    Dat ruik je vrij snel hoor. Plus dat je dan vaak heel sneaky gaat doen, ook al denk je dat het niet opvalt. Hoe ik gesnapt werd door m'n moeder was nog de coolste. Op het dak -waar we eigenlijk niet eens mogen komen- samen met m'n beste vriendin.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat ruik je vrij snel hoor. Plus dat je dan vaak heel sneaky gaat doen, ook al denk je dat het niet opvalt. Hoe ik gesnapt werd door m'n moeder was nog de coolste. Op het dak -waar we eigenlijk niet eens mogen komen- samen met m'n beste vriendin.:Y)

    Volgens mij ruiken mijn ouders dat niet hoor, ze roken zelf, dus dan ruik je dat toch niet ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Volgens mij ruiken mijn ouders dat niet hoor, ze roken zelf, dus dan ruik je dat toch niet ? ;d


    Jawel. Mijn ouders roken ook, en mijn moeder rook het echt wel aan mijn kleding als ze de was deed. :Y)
    Je kleding ruikt er ook minder fris door e.d.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Jawel. Mijn ouders roken ook, en mijn moeder rook het echt wel aan mijn kleding als ze de was deed. :Y)
    Je kleding ruikt er ook minder fris door e.d.

    Mijn ouders hebben het precies nog niet gemerkt...


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb er spijt van dat ik die bewuste dag niet achterom heb gekeken


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er spijt van dat ik ooit ruzie heb gemaakt met L en A, de gevolgen daarvan draag ik nog iedere dag. L heeft gezegd dat ze mij nooit meer 100% zal kunnen vertrouwen en A blijft sinds die ruzie nogal uit mijn buurt. Ik heb er heel erg spijt van & ik wou dat ik het nooit gedaan had.


    Never run out of reasons to smile...

    Strobelight schreef:
    (...)
    Mijn ouders hebben het precies nog niet gemerkt...

    Mijn moeder kwam erachter toen ze iets in me tas moest stoppen. En daar zaten toevallig me peuken in


    we all deserve to die