• Heb jij ooit wel eens heel erg spijt van iets gehad?
    Zo ja van wat dan?


    we all deserve to die

    Ja, ik ben ergens in terecht gekomen waar ik liever uit was weggebleven. Ik zit er nu zeg maar een soort van 'in vast'.

    Ik heb spijt dat ik begonnen ben met roken... Nu ben ik gestopt omdat het vakantie is -kan thuis niet roken-, maar als het school is begin ik vast weer.

    Volgens mij weet mijn mama het wel soort van.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 18:20 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Van sommige dingen die ik heb gezegt tegen mijn ouders of vrienden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    develin schreef:
    (...)
    Wat een nasty ouders! Zeker niet jou schud! Haar ouders hadden der mails niet mogen bekijken! Das prive


    das waar. maar we hebben zoveel besproken. veel advizen gegeven, gepraat (ook over de ouders) en zelfs over dingen die je op zo'n leeftijd nog niet hoorde te doen (in haar geval, niet de mijne) haar ouders wilden met de mijne gaan praten!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Strobelight schreef:
    Ik heb spijt dat ik begonnen ben met roken... Nu ben ik gestopt omdat het vakantie is -kan thuis niet roken-, maar als het school is begin ik vast weer.

    Volgens mij weet mijn mama het wel soort van.

    Echt kut dat je thuis niet kan roken! (Ik wel) je ouders komen er vast achter. Doen ze altijd. Heel raar


    we all deserve to die

    ik heb spijt dat ik niet genoeg geleerd heb voor school , waardoor ik nu herexamens moet leren , ik heb spijt dat ik me er niet voor heb ingeschreven waardoor ik wss mijn jaar opnieuw moet doen :s


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lavender schreef:
    (...)

    das waar. maar we hebben zoveel besproken. veel advizen gegeven, gepraat (ook over de ouders) en zelfs over dingen die je op zo'n leeftijd nog niet hoorde te doen (in haar geval, niet de mijne) haar ouders wilden met de mijne gaan praten!

    Omg wat erg voor jullie! Hoop dat ze toch niet met je willen praten


    we all deserve to die

    develin schreef:
    (...)
    Echt kut dat je thuis niet kan roken! (Ik wel) je ouders komen er vast achter. Doen ze altijd. Heel raar


    ik rook zelf niet hoor. maar das idd heel irri. ze hebben een soort radar daarvoor. het is nog erger als je vader bij de politie werkt en echt alles kan weten. (zelfs als je liegt, vandaar dat ik goed kan liegen, dat leer je vanzelf met zo'n vader)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Seel schreef:
    ik heb spijt dat ik niet genoeg geleerd heb voor school , waardoor ik nu herexamens moet leren , ik heb spijt dat ik me er niet voor heb ingeschreven waardoor ik wss mijn jaar opnieuw moet doen :s

    O das niet zo slim! Ik heb het maar net gehaald


    we all deserve to die

    Lavender schreef:
    (...)

    ik rook zelf niet hoor. maar das idd heel irri. ze hebben een soort radar daarvoor. het is nog erger als je vader bij de politie werkt en echt alles kan weten. (zelfs als je liegt, vandaar dat ik goed kan liegen, dat leer je vanzelf met zo'n vader)

    Ik vind dat echt zo irri! Oe. Wel handig dat je goed kan liegen


    we all deserve to die

    develin schreef:
    (...)
    Omg wat erg voor jullie! Hoop dat ze toch niet met je willen praten


    we hebben besloten dat het het beste was als we een tijd geen contact meer hadden. ze mocht niet meer op de pc, niet meer weg, had huisarrest en hebben nog niet gepraat met mijn ouders godzijdank. ik hoop ook dat dat niet gebeurt. het zusje van mijn vriendin zit bij mijn zusje in de klas. ik durf mijn eigen zusje amper op te halen van school (zij zit op basisschool, ik op middelbare) omdat ik bang ben die moeder onder ogen te komen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    @Seel;
    Huh? Weet je nu nog niet zeker of je nou het jaar over moet doen?D:


    everything, in time

    develin schreef:
    (...)
    Ik vind dat echt zo irri! Oe. Wel handig dat je goed kan liegen


    *gniffelt* dat leer je vanzelf alhoewel het niet altijd lukt. maar ik heb een jonger zusje...xD
    (grapje)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb spijt dat ik mijn best niet heb gedaan voor school.
    Het eerste jaar zat ik in vwo/havo, en ik ga nu naar de 3de jaar en ga ik mavo doen..(cat)

    Maar ik ga zo hard mijn best doen, dat ik mischien nog havo kan doen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ja.
    Dat ik mijn crush heb vertelt dat ik hem leuk vind.(cat)
    vet irritant, gaat hij elke dag vragen: vind je me nog leuk?


    Smiling but close to tears.