• http://www.youtube.com/watch?v=5i0mIKa4Mlk&feature=fvw
    dit filmpje laat de programma's zien dat weg is van tv..gelukkig is wats with andy terug op tv..:D
    maar ik zeg gewoon HAAT AAN DISNEYXD al die zooi ik wil FoxKIDS terug de leuke jeugdseries wat nu alemaal weg is(huil)


    Hallo

    i want foxkids!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    ik kijk alleen van die teken dinge als ik me dodelijk verveel dus van mij hoeft het niet egt :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik vind dat Zeke and Luther, Zak and Cody en dat soort spul allemaal stomme rotzooi T_T
    Shin Chan moet idd wel terug komen. En meer pokémon :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nah, ik kijk daar niet zo naar. ik vind op DisneyXD Zeke & Luther wel leuk, maar verder ook niet. En vroeger was ik op FOXKids helemaal gek van Pokémon, maar dat is ook op DisneyXD


    Destroy what destroys you.

    Adored schreef:
    OOOH ik mis Prinses Sissi en Beugelbekkie hahahah


    Juaaah ik ook ! Prinses Sissi keek ik altijd als ik ziek was :P en beugelbekkie heeft me toch altijd het positieve gegeven toen ik zelf een beugel moest


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Bodysnatcher schreef:
    Ik vind dat Zeke and Luther, Zak and Cody en dat soort spul allemaal stomme rotzooi T_T
    Shin Chan moet idd wel terug komen. En meer pokémon :3


    Agree!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nou dat filmpje klopt niet maar het is wel leuk om een keer beugelbekkie en princess sisi en shin shan enzo nog een keer te kijken. disney xd is ook wel leuk maar niet helemaal ofzo. ohja en vorig jaar ofzo had ik shin shan op youtube gekeken!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 22:15 ]


    You are the dream. I am the dreamer.