• [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 15:08 ]


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    @Armani Thank you! Even omdat ik zo'n nieuwschierig persoon ben: wanneer ga je verder met je story ^^

    Ik ben eraan aan het schrijven =] Maar het vlot even niet zo goed.. Al komt er wel een nieuw deel nog deze week -normaal gezien- =]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Ik ben eraan aan het schrijven =] Maar het vlot even niet zo goed.. Al komt er wel een nieuw deel nog deze week -normaal gezien- =]


    Hmm, ja kan gebeuren, heb ik helaas ook al enkele keren gehad. But... I believe in you. Relax, take it easy *doet even Mika na*.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Hmm, ja kan gebeuren, heb ik helaas ook al enkele keren gehad. But... I believe in you. Relax, take it easy *doet even Mika na*.

    -schiet in de lach- Wat jij wil x] Die komt er toch lekker niet in ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    -schiet in de lach- Wat jij wil x] Die komt er toch lekker niet in ^^


    Oef, want dat wil ik niet. Anders lees ik je story lekker toch niet - en dat zou 'n megaramp zijn, want 'k vind 'm véél te leuk -


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Oef, want dat wil ik niet. Anders lees ik je story lekker toch niet - en dat zou 'n megaramp zijn, want 'k vind 'm véél te leuk -

    Dankje, dankje -voelt zich vereerd-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeker blijven stemmen, want morgenavond wil ik dat mails tot boven mijn oren xp - grapje - Zet ook even bij mededeling op wie jij de komende weken hot wilt stemmen ^^ Sweet dreams everyone!


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Zeker blijven stemmen, want morgenavond wil ik dat mails tot boven mijn oren xp - grapje - Zet ook even bij mededeling op wie jij de komende weken hot wilt stemmen ^^ Sweet dreams everyone!

    Ik wil nog kunen stemmen op Eric Christian Olsen :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Omdat het morgen weekend is én omdat ik in een goede bui ben, zijn er 10 nieuwe sterren om op te stemmen.
    Andy Sixx
    Jason Derülo
    Kristin Stewart
    Naomi Campbell
    Jukka Hildén
    Josh Franceschi
    Madonna
    Jennifer Love Hewitt
    Eric Christian Olsen
    Jordan Witzigreuter

    Online!


    MUSIC && FASHION

    Vooral blijven stemmen peepz
    'k Heb een beetje nagedacht over hoe ik alles ga doen: op 9 augustus gaan de eerste 5 offline, de dag erna de volgende 5, enz... op 13 augustus - als alles goed gaat - komt een algemeen hoofdstuk met de uitslagen. Mààr er gebeuren nog dingen: als de eerste 5 verdwijnen, komen er wéér 5 bij.

    Daarom ook deze extra oproep aan jullie: in het hoofdstuk 'Mededeling' mag je altijd artiesten droppen (zowel mannelijk als vrouwelijk, acteur, model, zanger, sportmannen en -vrouwen,...) Enorm bedankt om hier aan mee te werken of al aan meegewerkt te hebben.


    MUSIC && FASHION

    jeeeeej. die vul ik telkens in ^^


    Life´s shit, holy shit

    SpringRain schreef:
    jeeeeej. die vul ik telkens in ^^


    Awesome ^^ !


    MUSIC && FASHION

    Morgen - maandag dus - kan je de laatste keer stemmen op de eerste 5.


    MUSIC && FASHION

    Stemmen kan nog altijd lieverds <3


    MUSIC && FASHION

    Christina Aguilera
    Audrey Tautou
    Jared Padalecki
    Jared Leto
    Emma Watson

    Online!


    MUSIC && FASHION

    WOW, ik had net 250 mails ontvangen in 2 uur tijd en allemaal over deze story! 'k Vind het awesome dat jullie hieraan meedoen <3


    MUSIC && FASHION