• Bonjour,
    om het even kort te houden: ik heb een dilemma. Ik heb een jongen op msn en we zijn goede vrienden enzo. Maar eerst praatte hij vet vaak tegen me en nu niet echt meer nu moet ik telkens beginnen met praten. En dat vind ik best wel jammer, want als we praten is het wel altijd gezellig. Maar ik voel me zo opdringerig als ik de hele tijd tegen hem ga praten :/ En niet praten en wachten tot hij begint helpt niet --' Want hij begint niet, en voor de duidelijkheid ik ben niet verlieft op hem. (krul) -hij is bijna 18 en ik ben 14 dus dat is ook maar beter ook-
    Maar mijn dilemma is dus: Gewoon tegen hem praten of niet?
    Zo ja waarom en zo nee waarom niet?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vraag gewoon waarom hij niet tegen jou begint te praten? :3 Of zeg anders zo half sarcastisch: 'Zeg, praten wij niet meer tegen mij ofzo?' (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Euh. Hij praat toch gezellig met je? Dan zou ik gewoon met hem blijven praten. Als hij kortaf begint te reageren, kan je beter stoppen met praten. Of je kan vragen wat er met hem is, natuurlijk. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb ook zoiets. Alleen ik praat niet tegen hem en toen begon hij ooit zelf tegen mij te praten dus gewoon afwachten en jij moet voorlopig niks zeggen, dan kan je ook meteen kijken om hij ook zo denkt over jullie. -dat goede vrienden-
    Dus als ik jou was zou ik het nu van zijn kant laten komen. ;)


    do you believe in fairy tales? =3

    Equinox schreef:
    Euh. Hij praat toch gezellig met je? Dan zou ik gewoon met hem blijven praten. Als hij kortaf begint te reageren, kan je beter stoppen met praten. Of je kan vragen wat er met hem is, natuurlijk. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Equinox schreef:
    Euh. Hij praat toch gezellig met je? Dan zou ik gewoon met hem blijven praten. Als hij kortaf begint te reageren, kan je beter stoppen met praten. Of je kan vragen wat er met hem is, natuurlijk. (:

    Je hebt wel gelijk ja. Maar ik weet het niet ik voel me dan altijd zo opdringerig, want misschien heeft ie ook wel een rede dat ie niet tegen me praat als ik dat niet doe? En dan vraag ik me weer af wat die rede kan zijn en aangezien ik in het verleden wel iets met hem meegemaakt heb heb ik wel ene vermoede maar toch..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Je hebt wel gelijk ja. Maar ik weet het niet ik voel me dan altijd zo opdringerig, want misschien heeft ie ook wel een rede dat ie niet tegen me praat als ik dat niet doe? En dan vraag ik me weer af wat die rede kan zijn en aangezien ik in het verleden wel iets met hem meegemaakt heb heb ik wel ene vermoede maar toch..

    Dan doe je net zoals Reassurance zei; een beetje een luchtige opmerking maken, waarin je vraagt waarom hij niet meer met je praat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    (...)
    Dan doe je net zoals Reassurance zei; een beetje een luchtige opmerking maken, waarin je vraagt waarom hij niet meer met je praat.

    Shireen ga me nu maar uitlachen maar.....
    Dat durf ik niet ;x
    -ja ik ben heel laf als het om jongens gaat-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik ook gehad, maar bij mij werd die seut na een tijd kortaf enzo... ik snap echt niet waarom. Achja, toen heb ik hem maar geblokt en verwijderd, als hij toch altijd kortaf doet. Maar als die bij jou niet zo doet gewoon praten ? :')


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Heb ik ook gehad, maar bij mij werd die seut na een tijd kortaf enzo... ik snap echt niet waarom. Achja, toen heb ik hem maar geblokt en verwijderd, als hij toch altijd kortaf doet. Maar als die bij jou niet zo doet gewoon praten ? :')

    Ja je hebt gelijk. Zolang ie niet kortaf doet praat ik wel nog gewoon alleen hij is nu offline. Naja als ie kortaf gaat doen is het over :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vraag het gewoon. Als je hem niet in real life ziet en alleen mmar op msn met hem praat is het toch niet zo erg? :Y)


    All was well.

    Ik had het ook. Maar ik was wel verliefd op die gast. En nu ben ik te koppig om te sms'en (hij komt niet op msn) en nu hoor ik niks meer van hem. Loser :8

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 18:47 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ik op msn zit, begin ik ook nooit tegen iemand te praten. Laat zij maar tegen mij beginnen. Ik heb een periode gehad dat het anders was, dat ik wél altijd begon met tegen iedereen te praten, maar dat ben ik beu geworden^^
    Dus misschien is het bij hem ook gewoon zo, en heeft het niks met jouw te maken?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oh, dat heb ik enkele jaren geleden ook met iemand gehad. Ik heb het toen op den duur gewoon opgegeven. En nu komt hij amper nog op msn en praat ik eigenlijk daar niet meer met hem. We praten in het echte leven wel met elkaar. (cat)
    Misschien moet je vragen waarom hij niet meer spontaan begint te praten op msn met je ofzo? Of anders op een subtiele manier.

    Jean schreef:
    Vraag het gewoon. Als je hem niet in real life ziet en alleen mmar op msn met hem praat is het toch niet zo erg? :Y)

    Maar ik zie hem wel in real life. Maar ik kap er wel mee hij moet maar tegen mij beginnen, want gister werd ie best kortaf. D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reassurance schreef:
    Vraag gewoon waarom hij niet tegen jou begint te praten? :3 Of zeg anders zo half sarcastisch: 'Zeg, praten wij niet meer tegen mij ofzo?' (krul)


    hahaha, dat zegt zo'n jongen altijd tegen mij.
    Maar hij weet dat ik hem leuk vind en hij begint meestal ook niet met praten óf hij begint met dat zinnetje.
    OT: ik zou gewoon praten?(krul)


    Smiling but close to tears.