• Hee,

    Ik heb een nieuwe tekening gemaakt (die je overigens hier kunt vinden voor de geïnteresseerden (Little Miracle.), maar telkens als ik een tekening inscan, wordt het witte altijd heel blauwig --' En daardoor moet ik 'm dan vaak helemaal bewerken en lichter maken enzo, waardoor de kleuren vaak veel minder mooi uitkomen. Weet iemand misschien wat ik daartegen kan doen? Of weet iemand misschien een goede scanner ofzo? Want ik wordt er echt gek van, en ik wil er eigenlijk sowieso graag eentje voor mezelf op mijn kamer (: :Y) Een goed bewerkingsprogramma waarmee je zulke problemen snel kunt oplossen is trouwens ook wel bruikbaar (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Mij is ooit verteld dat je dat allemaal op je scanner kan instellen. Al heb ik zelf geen idee hoe dat moet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb gereageerd, als je het even wil weten. Als je wil weten wie die Shireen is haha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Scandal schreef:
    Mij is ooit verteld dat je dat allemaal op je scanner kan instellen. Al heb ik zelf geen idee hoe dat moet.


    Ik kan wel de kleuren aanpassen volgens mij als hij een voorbeeld maakt vóór het scannen, maar als ik dan heel veel aanpas, krijg ik een of andere melding dat hij het niet kan scannen ofzo. Ik weet niet of je dat bedoelt? Naja, dat ding komt gewoon uit het stenen tijdperk --'.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Equinox schreef:
    Ik heb gereageerd, als je het even wil weten. Als je wil weten wie die Shireen is haha.(krul)


    Haha, ik zag het (: Dank je! (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    egt kei mooi getekend(A)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Wij hebben een scanner, wanneer je die scant kun je zelf schaduwen instellen en die dingen. Hij is van HP.


    I live for the applause, you will die for it.

    Da's echt mooi getekend!=)
    Mijn scanner heeft dat toch niet zo, volgens mij ligt het gewoon aan je scanner =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn scanner doet ook zo ;x
    En je tekening is echt prachtig ;D

    Ik heb respect gegeven hij is heel mooi.
    En volgens mij kan je zoiets instellen op je scanner maar geen idee hoe.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik maak altijd gewoon foto's van mijn tekening en die zijn dat gewoon goed.
    En je tekening is mooi !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    NYC schreef:
    Ik heb respect gegeven hij is heel mooi.
    En volgens mij kan je zoiets instellen op je scanner maar geen idee hoe.

    Echt superknap!

    Ontopic: Ik heb geen lauw idee hoe je dat in moet stellen.. :S Heb zelf hetzelfde probleem


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dankje wel allemaal! (: Naja, ik denk dat ik maar óf een nieuwe scanner moet kopen, want hij werkt echt niet met die instellingen --', óf maar gewoon moet blijven bewerken.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    ik heb daar geen last van.. Mijn tekeningen zijn als ik ze inscan altijd heel goed gescant zeg maar, witte achtergrond, en als ik iets heb vervaagd op de tekening is dat ook altijd vervaagd, meestal als je het met een bewerk programma bewerkt (goh wat logisch XD) dan bestaat de kans groot dat het nog op een andere manier je tekening verpest, dat je bijvoorbeeld bij een vlak wat je wat vervaagd hebt het heel scherp wordt en het dan niet lijkt.. (tenminste daar heb ik last van) Maar bij mij, als ik het inscan heb ik helemaal geen problemen, en ik kan van alles instellen, van afbeelding foto, foto op foto papier, hoe ik de kleuren wil enz... Ik weet niet of het aan je scanner/printer ligt, maar meestal krijg je bij je scanner/printer van zulke programma's erbij... Het kan dus ook aan het programma liggen,, maar dat weet ik niet... Tenminste,, ik kan het via mijn computer doen, ik weet niet of je het zou moeten instellen op je scanner, en of het een verschil is tussen een printer waarmee je ook kunt inscannen, of een scanner... Aangezien ik het doe via mijn printer, en dan alles kan aan klikken op een programma via mijn computer..

    (zo,, volgens mij staat het hier zo ontzettend vaag...)

    maarjah.. ik hoop dat je een oplossing zult vinden!:D


    Dream not your live, live your dream!

    Suspect schreef:
    ik heb daar geen last van.. Mijn tekeningen zijn als ik ze inscan altijd heel goed gescant zeg maar, witte achtergrond, en als ik iets heb vervaagd op de tekening is dat ook altijd vervaagd, meestal als je het met een bewerk programma bewerkt (goh wat logisch XD) dan bestaat de kans groot dat het nog op een andere manier je tekening verpest, dat je bijvoorbeeld bij een vlak wat je wat vervaagd hebt het heel scherp wordt en het dan niet lijkt.. (tenminste daar heb ik last van) Maar bij mij, als ik het inscan heb ik helemaal geen problemen, en ik kan van alles instellen, van afbeelding foto, foto op foto papier, hoe ik de kleuren wil enz... Ik weet niet of het aan je scanner/printer ligt, maar meestal krijg je bij je scanner/printer van zulke programma's erbij... Het kan dus ook aan het programma liggen,, maar dat weet ik niet... Tenminste,, ik kan het via mijn computer doen, ik weet niet of je het zou moeten instellen op je scanner, en of het een verschil is tussen een printer waarmee je ook kunt inscannen, of een scanner... Aangezien ik het doe via mijn printer, en dan alles kan aan klikken op een programma via mijn computer..

    (zo,, volgens mij staat het hier zo ontzettend vaag...)

    maarjah.. ik hoop dat je een oplossing zult vinden!:D


    Hmm, ik weet niet eens meer of ik er programma's bij gekregen heb :Y) En ja, ik snap het wel, als je het ene beter wil maken, wordt het andere vaak slechter --' Net als bij deze tekening, die vlinder is nu veel feller als hij op de echte tekening is, en daardoor veel minder mooi --'.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.