• Weet iemand leuke codes voor Sims 2? Motherlode heb ik al. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Boolprop testingcheatsenabled true (kan je zo'n beetje alles mee, ook zwanger worden van jezelf :'D)
    Maxmotives
    Motherlode

    Dat is zo'n beetje alles wat je nodig hebt.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    boolProp TestingCheatsEnabled true

    Op de hoofdletter letten. Je kan er vanalles mee doen. Je moet deze code wel in de buurt typen anders werkt hij niet. Je kan er vanalles mee doen. De balkjes van de sims groen maken of rood. Vaardigheidspunten opvullen. Als je met Shift op een sim klikt, kan je ook vanalles doen!

    Je moet het zelf maar uitvogelen, maar het is een hele handige code. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MaxMotives
    Dan gaan al die balkes op groen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nerveus schreef:
    boolProp TestingCheatsEnabled true

    Op de hoofdletter letten. Je kan er vanalles mee doen. Je moet deze code wel in de buurt typen anders werkt hij niet. Je kan er vanalles mee doen. De balkjes van de sims groen maken of rood. Vaardigheidspunten opvullen. Als je met Shift op een sim klikt, kan je ook vanalles doen!

    Je moet het zelf maar uitvogelen, maar het is een hele handige code. ;)


    Hoofdletters maken niet uit hoor, zonder doet ie 't bij mij ook. En dan werkt ie wel maar moet je alleen terug naar de buurt om met die balkjes te kunnen slepen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MoveObjects On/Off
    aging off/on
    aspirationPoints 'nummer' (gewenst aantal wenspunten meer bv: aspirationPoints 8000)
    Forcetwins
    Sethour 'nummer' (dan kan je de tijd veranderen)
    floatProp particleScale 'nummer van 0 tot 9' (damp boven het eten veranderen) -> useless maar oke :'D
    map_edit on/off (je kan je kavel groter maken )
    grow_grass 'nummer van 1 tot 150' (laat je gras hoger groeien )


    None but ourselves can free our minds.

    kaching :Y)


    Let the Night embrace you

    Die code boolprop doet het bij mij niet. Dan wordt dat vakje groter en staan er allemaal error tekstjes onder.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Die code boolprop doet het bij mij niet. Dan wordt dat vakje groter en staan er allemaal error tekstjes onder.

    Zeker dat je niet een typfout maakte ofzo ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Nee :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Uhm, als je gewoon sims 2 cheats intypt op google. Vind je er ook genoeg denk ik : )

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 16:45 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Kjaer schreef:
    Uhm, als je gewoon sims 2 cheats intypt op google. Vind je er ook genoeg denk ik : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nerveus schreef:
    boolProp TestingCheatsEnabled true

    Op de hoofdletter letten. Je kan er vanalles mee doen. Je moet deze code wel in de buurt typen anders werkt hij niet. Je kan er vanalles mee doen. De balkjes van de sims groen maken of rood. Vaardigheidspunten opvullen. Als je met Shift op een sim klikt, kan je ook vanalles doen!

    Je moet het zelf maar uitvogelen, maar het is een hele handige code. ;)

    Die had ik een tijd terug nodig!
    Onthouden dan maar xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    simsforum.nl is erg handig.
    Daar staan heel veel cheats.

    move_objects on
    etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Download seethem2 en triplets&quads


    Life is hard and then we die