• 'k was dus gisteren begonnen met mijn kamer op te ruimen, maar eigenlijk geraak ik echt niet verder, 'k word constant afgeleid, 'k ging een half uur geleden al fatsoenlijk beginnen en heb nu nog steeds niet veel gedaan =/.

    Iemand die ook met datzelfde probleem zit?
    'k geef echt altijd halverwege op ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, als ik iets echt wil zet ik door tot het af is. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb hetzelfde voor


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ja altijd.. dan heb ik alles op de grond uitgestald liggen, en dan stop ik er mee..


    Never forget the things that make you smile

    Is er zoveel werk dan?
    Nuja, ik moet van mijn mama mijn kamer elke week opruimen, dus dat is meestal elke keer wel rap gebeurd.


    Some people make the world special just by being in it

    Ja ik word afgeleid en heb uiteindelijk geen zin meer om opte ruimen :'D

    Ik ben gewoon nog niet begonnen :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben ook begonnen, halverwege gestopt en ga hopelijk zo weer verder. Als je muziek op zet, gaat het al een stuk makkelijker. En als je de computer uitzet haha.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik stel mezelf altijd voor om mijn kamer op te ruimen maar in plaats daarvan begin ik er niet aan en stapelt de bende zich alleen maar op.

    Dus ja.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat probleem herken ik :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Morgaine schreef:
    Ik ben ook begonnen, halverwege gestopt en ga hopelijk zo weer verder. Als je muziek op zet, gaat het al een stuk makkelijker. En als je de computer uitzet haha.

    Maar 'k krijg de computer niet uitgezet! Eigenlijk wel, maar daar heb ik geen zin in :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja heb ik ook altijd ..


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Mama ruimt mijn kamer op,
    ik ruim enkel mijn bureau zo nu en dan eens op.
    Dus neen, ik heb dat probleem niet.

    Ik heb wel eens het zelfde, maar meestal ruim ik alles wel weer op, dan heb ik het probleem niet, maar... soms heb ik geen zin om dingen wegteruimen(A)Dus dan wordt 't een rommeltje in mijn kamer(A)Maar dan maak ik later wel weer schoon, en dan bedoel ik alleen wegruimen, en als de stofzuiger boven is, stofzuig ik ook nog ff:P...Maar soms wil ik het doen, en dan kom ik terug van iets, en dan heeft moeders het al gedaanxD Lucky me;)


    Lost the war with myself... and the cookies..

    Ja, ik heb dat ook vaak.