• De stelling van vandaag luidt:
    het vak 'politiek' moet gegeven worden op school

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Forlan schreef:
    NO SHIT.
    Oneens dude.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Forlan schreef:
    NO SHIT.
    Oneens dude.


    Inderdaad, ik heb dat ooit eens in het Frans gekregen. Fuck.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zeker eens.
    Sommige mensen weten er echt niets over. Wanneer men dan moet stemmen vind ik het zonde van de verloren stemmen van de mensen die niet weten op welke partij ze zouden moeten stemmen. Aangezien stemmen een verplichting is, vind ik dat politiek een basisvak moet worden.
    Sorry voor mijn ingewikkelde uitleg.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 15:37 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wij krijgen met Maatschappijleer heel veel over de politiek (en ik ben daar heel blij mee, want ik heb er heel veel van geleerd).

    Een nieuw vak is dus onnodig. Oneens dus.

    nee!
    nog een vak waar ik geen voldoende voor ga halen!


    ~Lucky Cat~

    Hell NO. Dan weet ik nu al dat ik ál die uren ga skippen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.


    Oneens.
    Alsjéblieft niet.
    Onze regering valt om de seconde, dan zouden we nogal wat moeten leren voor dat vak x)


    How y'all doin'?

    nerveus schreef:
    Oneens. Klinkt heel saai. En de politie boeit me niet. Zolang het hier in het land goed gaat vind ik alles best. :P

    Politiek.


    En ik ben oneens. We hebben toch ook gewoon maatschappijleer, en economie? Daar leer ik al genoeg over de regering etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, wij krijgen al genoeg politiek bij maatschappijleer. We besteden er best veel tijd aan, geen idee of dat ook op andere scholgen gebeurd, maar het kan gewoon tijdens de maatschappijleer les..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eigenlijk wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    neen, er zijn al genoeg vakken op school, en economie of maatschappijleer, of hoe je dat dan ook wil noemen lijkt erop, dus eigenlijk is dat vak er al voor een deel


    A woman's best make up is her smile

    Oneens, serieus, we krijgen al een deel politiek bij cultuurwetenschappen, en het is bóring. Dat ze het als keuzevak of zo opstellen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Eens, als ze het omwisselen met een supersaai vak. Anders oneens! (nerd)

    Totaal niet mee eens! Help politiek in school je hoort zo al genoeg over politiek.


    Keep on smiling

    Cloudburst schreef:
    Zeker eens.
    Sommige mensen weten er echt niets over. Wanneer men dan moet stemmen vind ik het zonde van de verloren stemmen van de mensen die niet weten op welke partij ze zouden moeten stemmen. Aangezien stemmen een verplichting is, vind ik dat politiek een basisvak moet worden.
    Sorry voor mijn ingewikkelde uitleg.


    Stemmen is geen verplichting, toch? Als je niet wilt, dan doe je het niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen