• Hjj...
    Ik weet dat ik volgens sommige mensen veel zaag over hoe fel ik mijn liefje mis... Maar telkens ik een foto zie van hem of ons, van voelt het alsof er een groot zwart gat zit in mijn hart... Een gat dat iedere dag groter en groter word!!! En erger nog, ik begin nu ook nog eens jaloers te worden ofzo!! O.o ik kon gisteren mijn ogen niet geloven toen A op zijn facebook tegen een ander meisje had gezegd: 'ik hou enorm veel van je!' terwijl hij tegen mij NIKS zei!! En dan schrijft dat meisje nog eens terug: 'I really really miss you!' En omg, ik ben onnodig jaloers, want hij zegt voortdurend aan de telefoon dat hij van me houd en dat hij me mist... Maar tog word de pijn met de dag groter!! Wat moet ik doen?? Weet iemand hoe ik dze pijn eindelijk kan stoppen?!?! Alle tips/ideeën/... zijn welkom!!!

    Xx(K)

    Zucht, ik ken het helaas. Mijn vriendje doet dat ook. En hij stuurt niet eens een smsje naar mij terug :'(
    Naja, sterkte -knuf-


    Life is hard and then we die

    Ik zou ook jaloers worden moest mijn vriendje zoiets schrijven bij een meisje, vooral als het was 'ik hou ENORM veel van je' ik zou er iets van zeggen, maar dat ben ik maar, misschien moet je gewoon veel dingen doen met vrienden enzo, zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken ?!


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik zou ook jaloers worden moest mijn vriendje zoiets schrijven bij een meisje, vooral als het was 'ik hou ENORM veel van je' ik zou er iets van zeggen, maar dat ben ik maar, misschien moet je gewoon veel dingen doen met vrienden enzo, zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken ?!

    Mijn vrienden zijn bijna allemaal op vakantie, dinsdag ga k zwemme en dat is het en vr de rest werk ik, maar dan denk ik teveel na... :S

    Moeilijk, ik denk dat je niet naar hem moet gaan zoeken op hyves/facebook/myspace, whatever. Want dan krijg je hiermee te maken. Gewoon even tijd aan jezelf besteden en leuke dingen doen waar jij blij van word! Of schrijf het op, stop het in een doos, samen met alle spullen wat je van hem hebt en kijk er niet meer naar om?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    Moeilijk, ik denk dat je niet naar hem moet gaan zoeken op hyves/facebook/myspace, whatever. Want dan krijg je hiermee te maken. Gewoon even tijd aan jezelf besteden en leuke dingen doen waar jij blij van word! Of schrijf het op, stop het in een doos, samen met alle spullen wat je van hem hebt en kijk er niet meer naar om?

    Nja,, wrm er niet meer naar omkijken?? Het is niet uit ofzo hoor (moest je dat denken) Hij zit gwn int buitenland... Bij zijn familie...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nja,, wrm er niet meer naar omkijken?? Het is niet uit ofzo hoor (moest je dat denken) Hij zit gwn int buitenland... Bij zijn familie...


    Nou misschien de tijd dat hij weg is, en je ziet die spullen enzo even niet, dat je er dan minder aan herinnert word?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hardstikke normaal dat je jaloers bent. Zou ik ook zijn ;) Ik zou er gewoon met hem over praten dat je dan jaloers wordt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die reactie is wel normaal, maar als ik naar mezelf kijk kan ik me in A's rolletje inleven :$

    Don't hate me!:S


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    En jij knuffelt zeker niet met je beste vriend/neef/w.e en met andere jongens? Haha, dit valt dus echt niet te begrijpen. Jij mag wel dingen in die richting doen, maar hij niet. Oké dan. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tja, mijn vriend woont in Nieuw Zeeland, letterlijk aan de andere kant van de wereld. En ik zie hem maar één keer per jaar. Dus die mis ik continue. x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Abynate schreef:
    Die reactie is wel normaal, maar als ik naar mezelf kijk kan ik me in A's rolletje inleven :$

    Don't hate me!:S

    Die snap ik niet?? xP

    JoJudicious schreef:
    En jij knuffelt zeker niet met je beste vriend/neef/w.e en met andere jongens? Haha, dit valt dus echt niet te begrijpen. Jij mag wel dingen in die richting doen, maar hij niet. Oké dan. (':

    Knuffelen met familie,, ik bedoel hallo!! Knuffelen is nog altijd iets anders als zeggen: 'Ik hou enorm veel van je' of niet dan??

    Ik vind dat je niet onnodig jaloers bent. Nu klinkt ik misschien een kreng, maar ik zou het echt niet accepteren als hij zulke dingen zou zeggen tegen een ander meisje.


    your eyes are like stars in the night.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Knuffelen met familie,, ik bedoel hallo!! Knuffelen is nog altijd iets anders als zeggen: 'Ik hou enorm veel van je' of niet dan??

    Je had toch ook ooit iets van een relatie met je neef, waarvan jij zegt dat hij nog steeds verliefd op je is? Anyways, never mind. ;D Je moet doen wat je niet laten kunt. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Strobelight schreef:
    Ik zou ook jaloers worden moest mijn vriendje zoiets schrijven bij een meisje, vooral als het was 'ik hou ENORM veel van je' ik zou er iets van zeggen, maar dat ben ik maar, misschien moet je gewoon veel dingen doen met vrienden enzo, zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken ?!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.