• Weet iemand een goeie download torrent om Twilight Saga: Eclipse te downloaden? (krul). Goeie kwaliteit dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nope. Is dat niet illegaal?:X

    Als je de film wilt bekijken.. Ga dan naar movie25.com?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zo lang ie nog niet op DVD is zul je altijd CAM zooi krijgen, dus de kwaliteit blijft dan praktisch slecht -of je moet een hele goede camera hebben, maar dat lijkt me sterk-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen. Idee. :x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    amorevampiro schreef:
    Nope. Is dat niet illegaal?:X

    Als je de film wilt bekijken.. Ga dan naar movie25.com?


    Whatever. :')
    Ik download altijd al films. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Misschien vind je hem hier wel in goede kwaliteit. (:
    Maar een Torrent heb ik er niet voor, sorry.

    Of je zou hier de torrent moeten vinden?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 22:48 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ElLieno schreef:
    (...)

    Whatever. :')
    Ik download altijd al films. (nerd)


    Ik bekijk ze liever, hoor. Downloaden? Daar ben ik
    te lui voor.(krul)(


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik gebruik altijd van die NZB sites, die hebben altijd goede kwaliteit en die kan ik al downloaden voor ze in de bios zijn. (nerd)
    Maar dat komt doordat mijn papa ervoor betaalt, blijkbaar. Maar voor jou zit er niets anders op dan te wachten tot hij op DVD uit is? Want anders heb je indd alleen maar Camversies, maar soms zitten daar ook wel goede tussen. Dus gewoon iets proberen en hopen dat je geluk hebt? Anders heb ik geen idee. ;o

    er zitten vaak ook goede tussen hoor, check es de forum van DivxNL die zijn vaak goed, karatekid er ook van gehhaald xD


    Smile and the world will Smile back!

    amorevampiro schreef:
    Nope. Is dat niet illegaal?:X

    Als je de film wilt bekijken.. Ga dan naar movie25.com?
    Is dat een beetje betrouwbaar als je daar een account maakt?


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    Zo lang ie nog niet op DVD is zul je altijd CAM zooi krijgen, dus de kwaliteit blijft dan praktisch slecht -of je moet een hele goede camera hebben, maar dat lijkt me sterk-


    ja idd en das vreselijk kut,, ik ben echt film verslaafd en wil een beetje alle films die bestaan kijken daarom kijk ik egt heel vaak online

    maar hier zijn een paar sites niet echt en top kwaliteit: Tv-dome.net cucirca.com (weet ik vage naam,, wel een goeie site daar kijk ik altijd The Vampire Diaries op) en Movies25.com

    Ik kende ook nog twee super goeie sites maar die zijn gelokt omdat mensen die voor hun werk illigale sites moeten blokken die sites hebben gespot:S


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Is dat een beetje betrouwbaar als je daar een account maakt?


    Je hoeft geen account te maken. Klik gewoon op
    de titel van de film, scroll naar beneden, en je
    ziet zo van 'Watch' enzo..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reassurance schreef:
    Zo lang ie nog niet op DVD is zul je altijd CAM zooi krijgen, dus de kwaliteit blijft dan praktisch slecht -of je moet een hele goede camera hebben, maar dat lijkt me sterk-


    If you had never come out of the blue, I would've stay