• Oke, ik geoof er zelf niet in, maar ben nieuwsgierig hoe anderen er over denken.
    Wie geloofd het?

    Taken schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik dat een goed idee, maar als wij dan ongelijk hebben, en hun gelijk?
    Dan ren ik wel met ze mee, yieha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet het niet haha, nu ben ik vet nieuwsgierig naar 2012, haha ;3

    het lijktmij wel grappig als er bij mij in de buurt echt mensen in paniek gaat rond rennen xd

    ik heb de film 2012 gezien die was echt TE grappig!


    waarom is het zo godse koud? :(

    de film was geniaal:P

    Forlan schreef:
    (...)Dan ren ik wel met ze mee, yieha.

    O__O Je hebt ideeen, my dear


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    het nieuwste is dat het helemaal niet in 2012 gebeurd. de vernderingen zijn al begonnen in 2005 ofzo en lopen door tot 2015. er gaat iets gebeuren met een poolverschuiving ofzo iets, dat moet je zelf maar ff googlen want om dat helemaal te gaan uitleggen Xd daardoor gaat er weer iets met magnetiscge velden gebeuren, maar daar haak ik af, want dat snap ik allemaal niet.
    maar ik maak me er niet teveel druk om, zolang we maar niet in paniek raken lijkt me (A)

    Ik geloof er niet in maar moest het nu zo zijn pech (':


    Keep on smiling

    Ik geloof het niet! :Y)

    Ik geloof er niet in, het is dik gelul. :Y)


    All was well.

    Als ik de volgende dag nog levend wakker word, zeg ik: Phaah, losers!

    - We moesten vorig jaar al kapot gaan, 50 jaar geleden ook ... en ga zo maar verder; we moesten al 40 x kapot zijn gegaan volgens zo'n mensen! ;d


    Don't be a drag, just be a queen.

    Nee, want in 2014 is het WK weer en anders missen we die. (cat)

    Forlan schreef:
    Buuuuuuuullshit.
    Die 'laatste dag' ga ik op straat kijken of er mensen zijn die in paniek rondrennen, lekker uitlachen.


    dan doe ik gezellig mee,, met uitlachen niet met rondrennen(A)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    het is niet waar n.n
    de einde va mnde maaia kalender betekend niet het einde van de wereld maar het begin van een nieuw jaartal dat is alles voor de res veranderd er niks voor ons x''D


    Dress me, I'm your manne-quin

    Neuh, gewoon de zoveelste leugen ;3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen