• Ik vertrek binnen ongeveer een kwartier op wakeboardkamp. Ik wakeboard heel graag dus het zou leuk moeten zijn, maar ik ben hier echt aan het stressen. Ik ga helemaal alleen terwijl iedereen met vrienden zal zijn -denk ik. Ook krijg ik morgen normaal gezien mijn regels en dat is nu ook niet echt handig als je hoofdactiviteiten met water te maken hebben.

    Oh boy, ik ben echt bang dat ik mijn regels ga krijgen en dat die tampons één grote flop worden, dat al die mensen daar stom en ongezellig zijn en dat heel mijn week dan verpest is. Aah, ik ben gewoon hartstikke zenuwachtig. :/

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 16:51 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, komt allemaal wel goed. Wordt vast een leuke tijd! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heb je nog nooit en tampon gebruikt dan ? ;D

    + het komt vast wel goed! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Dat had ik vorige week ook! Ik ging naar Spanje en nét op die dag begonnen mijn regels en ik wou echt in het zwembad enzo. En ik had nog noooit tampons gebruikt en ik dacht dat het niet zou lukken enzo. En eerst lukte het inderdaad niet, maar de tweede of derde keer wel. Regel number one is gewoon ontspannen. En hoe meer je stresst, hoe onregelmatiger je regels komen. Dus niet doen.(flower)

    Wat erg o; !
    Sterkte, en fingers crossed, dat je je regels niet zal krijgen.
    <3


    My friends are my estate.

    Strobelight schreef:
    Heb je nog nooit en tampon gebruikt dan ? ;D

    + het komt vast wel goed! :'D
    1 keer, maar het was nogal pijnlijk om die te verwijderen dus toen haakte ik af. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Baptiste schreef:
    (...)1 keer, maar het was nogal pijnlijk om die te verwijderen dus toen haakte ik af. (krul)

    Ahjaa, haha :'D je moet klein beginnen, had ik van iemand gehoord haha :'D maar die pijn verminderd wel gewoon en het is veel handiger :3