• Ik vertrek binnen ongeveer een kwartier op wakeboardkamp. Ik wakeboard heel graag dus het zou leuk moeten zijn, maar ik ben hier echt aan het stressen. Ik ga helemaal alleen terwijl iedereen met vrienden zal zijn -denk ik. Ook krijg ik morgen normaal gezien mijn regels en dat is nu ook niet echt handig als je hoofdactiviteiten met water te maken hebben.

    Oh boy, ik ben echt bang dat ik mijn regels ga krijgen en dat die tampons één grote flop worden, dat al die mensen daar stom en ongezellig zijn en dat heel mijn week dan verpest is. Aah, ik ben gewoon hartstikke zenuwachtig. :/

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 16:51 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, komt allemaal wel goed. Wordt vast een leuke tijd! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heb je nog nooit en tampon gebruikt dan ? ;D

    + het komt vast wel goed! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Dat had ik vorige week ook! Ik ging naar Spanje en nét op die dag begonnen mijn regels en ik wou echt in het zwembad enzo. En ik had nog noooit tampons gebruikt en ik dacht dat het niet zou lukken enzo. En eerst lukte het inderdaad niet, maar de tweede of derde keer wel. Regel number one is gewoon ontspannen. En hoe meer je stresst, hoe onregelmatiger je regels komen. Dus niet doen.(flower)

    Wat erg o; !
    Sterkte, en fingers crossed, dat je je regels niet zal krijgen.
    <3


    My friends are my estate.

    Strobelight schreef:
    Heb je nog nooit en tampon gebruikt dan ? ;D

    + het komt vast wel goed! :'D
    1 keer, maar het was nogal pijnlijk om die te verwijderen dus toen haakte ik af. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Baptiste schreef:
    (...)1 keer, maar het was nogal pijnlijk om die te verwijderen dus toen haakte ik af. (krul)

    Ahjaa, haha :'D je moet klein beginnen, had ik van iemand gehoord haha :'D maar die pijn verminderd wel gewoon en het is veel handiger :3


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ahjaa, haha :'D je moet klein beginnen, had ik van iemand gehoord haha :'D maar die pijn verminderd wel gewoon en het is veel handiger :3
    Het was een mini, hahahaha. :'D Maar toen ik hem droeg was het net alsof dat ik mijn regels niet had, dus handiger is het inderdaad wel (':


    Only losers can act the way you do

    Baptiste schreef:
    (...)Het was een mini, hahahaha. :'D Maar toen ik hem droeg was het net alsof dat ik mijn regels niet had, dus handiger is het inderdaad wel (':


    Het is gewoon een kwestie van wennen. Dat heb je toch ook met strings, de eerste paar keer irriteert het en zitten ze ronduit kut... Maar naderhand wil je niet anders en heb je de pest aan gewoon ondergoed.
    Misschien een vreemde vergelijking maar zo gaat het ook met tampons ongeveer. (Voor de meesten dan)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het word vast wel leuk ;D Wie weet is er nog iemand die niet met haar vrienden gaat, ik ben er zeker van :') En, gewoon niet teveel stressen. Zoals al gezegd werd, gewoon ontspannen en dat komt goed ;d Veel plezier!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Emilieeee, it's all gonna be fine!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je had om de pil moeten vragen bij de huisarts :$
    Maar dat zal wel niet er is altijd wel ene leuk iemand!
    Veel plezier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.