• Hoi
    Ik moet gaan werken(na ja moeten..)
    Maar ik weet geen goede baan,elke baan die ik kan bedenken moet ik met mensen om gaan. En als ik iets niet kan is met mensen om gaan,of klantvriendelijk zijn. Dus dat gaat niet werken.
    Heeft iemand misschien een idee,of weet iemand waar ik vacatures kan vinden?
    Dank je
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Whipple schreef:
    (...)
    nou, die samenwerking die vind ik niet zo als in het dagelijks leven enzo hoor.. (:
    -Ik werk nu 3 weken ofzo, bij de mac. En ik heb vreemde types gehad. Van die jongens die dan zeiden: "blabla vind je mooi." je herkent het wel. Of mensen die nietbeschaamd gewoon naar je kont zitten te staren. Ook kleine kinderen helpen/balonnen geven/de wc wijzen/etc. Omgevallen bekers opdweilen, en een nieuwe geven als zij daarom vragen. Maar ook met 'mijn collega's daar moet ik ook mee comuniceren, en ik vond die in het begin heel eng. Ze zijn allemaal ongeveer rond de 20, ook al schatte ik er een heleboel op 16.. En toen ik daar kwam, was ik de enige nieuwe, en die anderen hadden allemaal al een band samen, ze riepen dingen dat ik dacht: "wtf?" Maar zelf durfde ik niets te zeggen.. Maar nu werk ik meestal met een paar mensen samen, en nu durf ik wel meeer te zeggen, al zeg ik lang niet zo veel als tegen mijn vriendinnen enzo..
    En toch, ookal vind ik sommige mensen weird (ze zijn wel allemaal aardig hoor) toch vind ik het daar heel leuk. want er hangt echt een hele leuke sfeer! ;3

    Ik zeg een ding: dit maak ik zeker niet mee op school, de meeste gevallen dan.

    veel dingen die jij noemt hoef ik nooit te doen. Zoals dat opruimen en zo. En mensen aanspreken leer ik dus op school en bij judo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    veel dingen die jij noemt hoef ik nooit te doen. Zoals dat opruimen en zo. En mensen aanspreken leer ik dus op school en bij judo.

    eerst leer je dingen, daarna pas je ze toe.
    Dus misschien als je zo graag wilt werken, pas je ze tijdens je werk toe?
    En ja, ik moet opruimen omdat ik 15 ben, maar daar heb ik zelf voor gekozen. En weetje, zo vies is het helemaal niet (krul)

    Whipple schreef:
    (...)
    eerst leer je dingen, daarna pas je ze toe.
    Dus misschien als je zo graag wilt werken, pas je ze tijdens je werk toe?
    En ja, ik moet opruimen omdat ik 15 ben, maar daar heb ik zelf voor gekozen. En weetje, zo vies is het helemaal niet (krul)

    Hoe bedoel je,als ik samenwerk pas ik het toch ook toe. En aanspreken doe ik ook wel,maar liever niet,snap je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je,als ik samenwerk pas ik het toch ook toe. En aanspreken doe ik ook wel,maar liever niet,snap je.

    Ik heb dat zelf niet, dus ik weet niet hoe het voelt.
    het is vast wel vervelend, dat geloof ik zeker.
    Maar ik heb ook zo mijn dingen die ik gewoon moeilijk vind en dat voor mij een probleem zorgt, zeg maar.
    maar je kunt twee dingen doen: het proberen op te lossen, of het negeren.

    Nu ga ik afsluiten, mijn kamer verder inrichten.
    Ik wens je veel succes nog!
    En misschien moet je gewoon op het werk van je moeder als kopieer iemand gaan werken, dan si jemoeder in de buurt. Of je gaat in dezelfde winkel werken van een vriendin?
    dan heb je een bekend iemand, en ben je niet helemaal nieuw (:

    Whipple schreef:
    (...)
    Ik heb dat zelf niet, dus ik weet niet hoe het voelt.
    het is vast wel vervelend, dat geloof ik zeker.
    Maar ik heb ook zo mijn dingen die ik gewoon moeilijk vind en dat voor mij een probleem zorgt, zeg maar.
    maar je kunt twee dingen doen: het proberen op te lossen, of het negeren.

    Nu ga ik afsluiten, mijn kamer verder inrichten.
    Ik wens je veel succes nog!
    En misschien moet je gewoon op het werk van je moeder als kopieer iemand gaan werken, dan si jemoeder in de buurt. Of je gaat in dezelfde winkel werken van een vriendin?
    dan heb je een bekend iemand, en ben je niet helemaal nieuw (:

    Bij mijn vader kan/mag ik niet werken,en bij vrienden word lastig,lang verhaal.
    Ik denk dat ik zo iets als vakkenvuller gaan doen,volgens mij zoeken ze die.
    Succes met je kamer


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet iets doen dat je graag doen. Misschien moet je naar een werk gaan waar je veel onder de mensen komt, maar dat je dan niet met hen in contact moet komen fso? Afwasser, koffie zetten, dat soort dingen. Veel succes met zoeken alvast!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~