Exercitus schreef:
(...)
Nee, ik bedoel dat ik op school veel met mensen om moet gaan en vaak moet samen werken. Zo leer je wel met mensen werken,ik doe dat al jaren.
nou, die samenwerking die vind ik niet zo als in het dagelijks leven enzo hoor.. (:
-Ik werk nu 3 weken ofzo, bij de mac. En ik heb vreemde types gehad. Van die jongens die dan zeiden: "blabla vind je mooi." je herkent het wel. Of mensen die nietbeschaamd gewoon naar je kont zitten te staren. Ook kleine kinderen helpen/balonnen geven/de wc wijzen/etc. Omgevallen bekers opdweilen, en een nieuwe geven als zij daarom vragen. Maar ook met 'mijn collega's daar moet ik ook mee comuniceren, en ik vond die in het begin heel eng. Ze zijn allemaal ongeveer rond de 20, ook al schatte ik er een heleboel op 16.. En toen ik daar kwam, was ik de enige nieuwe, en die anderen hadden allemaal al een band samen, ze riepen dingen dat ik dacht: "wtf?" Maar zelf durfde ik niets te zeggen.. Maar nu werk ik meestal met een paar mensen samen, en nu durf ik wel meeer te zeggen, al zeg ik lang niet zo veel als tegen mijn vriendinnen enzo..
En toch, ookal vind ik sommige mensen weird (ze zijn wel allemaal aardig hoor) toch vind ik het daar heel leuk. want er hangt echt een hele leuke sfeer!
Ik zeg een ding: dit maak ik zeker niet mee op school, de meeste gevallen dan.