• Hoi
    Ik moet gaan werken(na ja moeten..)
    Maar ik weet geen goede baan,elke baan die ik kan bedenken moet ik met mensen om gaan. En als ik iets niet kan is met mensen om gaan,of klantvriendelijk zijn. Dus dat gaat niet werken.
    Heeft iemand misschien een idee,of weet iemand waar ik vacatures kan vinden?
    Dank je
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    er zijn heel veel sites die je kunnen helpen om de goede baan bij je te vinden.

    Allia schreef:
    er zijn heel veel sites die je kunnen helpen om de goede baan bij je te vinden.

    Zoals?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zoals?

    www.bijbanen.nl en zo zijn er heel veel sites ^^

    dan moet je juist zoiets gaan doen, misschien leer je ervan (:
    Ik ben best verlegen, en ik werk bij de mac, en dan sta ik de hele dag waar de mensen eten enzo, dus ik denk dat het mij wel een beetje leert om minder verlegen te zijn (soms moet ik naar van die types lopen, die ik normaal helemaal niet aan zou spreken.)
    maar goed, je vind vast wel iets!

    succes in ieder geval! <3

    Whipple schreef:
    dan moet je juist zoiets gaan doen, misschien leer je ervan (:
    Ik ben best verlegen, en ik werk bij de mac, en dan sta ik de hele dag waar de mensen eten enzo, dus ik denk dat het mij wel een beetje leert om minder verlegen te zijn (soms moet ik naar van die types lopen, die ik normaal helemaal niet aan zou spreken.)
    maar goed, je vind vast wel iets!

    succes in ieder geval! <3
    Ik ben niet verlegen,ik kan niet tegen mensen. Ik erger me rot aan mensen om me heen. Ik word er soms ziek van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)Ik ben niet verlegen,ik kan niet tegen mensen. Ik erger me rot aan mensen om me heen. Ik word er soms ziek van.

    ze heeft ergens wel gelijk, misschien is het dan goed dat je zoiets gaat doen om dan te leren er meer tegen te kunnen. bijna bij elke baan heb je mensen om je heen. oke bij de ene baan meer dan bij de andere ^^
    succes!

    Exercitus schreef:
    (...)Ik ben niet verlegen,ik kan niet tegen mensen. Ik erger me rot aan mensen om me heen. Ik word er soms ziek van.

    ik had het iig ook over mezelf..
    maar misschien helpt het wel, misschien niet, dan bestaat er altijd nog het wordt "ontslaan/ontslag"

    maar ik weeet wat je kan doen, als je helemaal 'alleen' wilt werken,
    thuiswerk,
    dan krijg je dozen opgestuurd ofzo en dan moet je die in pakken en dan moet je die wegbrengen/komen ze halen. (lijkt me echt kutwerk (krul) maaar goed :Y))

    Allia schreef:
    (...)
    ze heeft ergens wel gelijk, misschien is het dan goed dat je zoiets gaat doen om dan te leren er meer tegen te kunnen. bijna bij elke baan heb je mensen om je heen. oke bij de ene baan meer dan bij de andere ^^
    succes!

    Daar heb ik school voor.
    Ik weet dat ik overal met mensen werk,maar dan kan ik beter ene baan zoeken met weinig mensen,zodat ik niet helemaal gek word. Daarom vraag ik het hier,ik dag misschien weet iemand iets.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 13:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Mag dat nu nog,wand volgens mij mag ik niet lopendebandwerk werk doen.

    Vanaf 16 mag je aan de lopende band.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Daar heb ik school voor.
    Ik weet dat ik overal met mensen werk,maar dan kan ik beter ene baan zoeken met weinig mensen,zodat ik niet helemaal gek word. Daarom vraag ik het hier,ik dag misschien weet iemand iets.

    op school leer je niet hoe je in het echte leven, dus als je aan het boodschappen aan het doen bent/etc, hoe je dan met mensen omgaat.
    Tuurlik word je daar ook wat aangeleerd,
    maar dat is meestal theoretisch, en de praktijk dan?
    meestal is het veel moeilijker om in de praktijk iets uit tevoeren, dan het op papier te zetten?

    maar meid, je moet zelf beslissen he!
    het is jouw keus (:

    Exercitus schreef:
    (...)
    Daar ga ik zeker niet werken.


    Hmm, even denken. Heb je al enig idee van iets waar jij wilt gaan werken? Een soort ideale baan? Of dat ook niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Whipple schreef:
    (...)
    op school leer je niet hoe je in het echte leven, dus als je aan het boodschappen aan het doen bent/etc, hoe je dan met mensen omgaat.
    Tuurlik word je daar ook wat aangeleerd,
    maar dat is meestal theoretisch, en de praktijk dan?
    meestal is het veel moeilijker om in de praktijk iets uit tevoeren, dan het op papier te zetten?

    maar meid, je moet zelf beslissen he!
    het is jouw keus (:

    Nee, ik bedoel dat ik op school veel met mensen om moet gaan en vaak moet samen werken. Zo leer je wel met mensen werken,ik doe dat al jaren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Idiot schreef:
    (...)

    Hmm, even denken. Heb je al enig idee van iets waar jij wilt gaan werken? Een soort ideale baan? Of dat ook niet?

    Nee niet echt,het liefs zonder dat ik mensen moet aanspreken,zoals een vriendin van mij die bij de hema werkt. Zo iets word moeilijk voor mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel dat ik op school veel met mensen om moet gaan en vaak moet samen werken. Zo leer je wel met mensen werken,ik doe dat al jaren.

    nou, die samenwerking die vind ik niet zo als in het dagelijks leven enzo hoor.. (:
    -Ik werk nu 3 weken ofzo, bij de mac. En ik heb vreemde types gehad. Van die jongens die dan zeiden: "blabla vind je mooi." je herkent het wel. Of mensen die nietbeschaamd gewoon naar je kont zitten te staren. Ook kleine kinderen helpen/balonnen geven/de wc wijzen/etc. Omgevallen bekers opdweilen, en een nieuwe geven als zij daarom vragen. Maar ook met 'mijn collega's daar moet ik ook mee comuniceren, en ik vond die in het begin heel eng. Ze zijn allemaal ongeveer rond de 20, ook al schatte ik er een heleboel op 16.. En toen ik daar kwam, was ik de enige nieuwe, en die anderen hadden allemaal al een band samen, ze riepen dingen dat ik dacht: "wtf?" Maar zelf durfde ik niets te zeggen.. Maar nu werk ik meestal met een paar mensen samen, en nu durf ik wel meeer te zeggen, al zeg ik lang niet zo veel als tegen mijn vriendinnen enzo..
    En toch, ookal vind ik sommige mensen weird (ze zijn wel allemaal aardig hoor) toch vind ik het daar heel leuk. want er hangt echt een hele leuke sfeer! ;3

    Ik zeg een ding: dit maak ik zeker niet mee op school, de meeste gevallen dan.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee niet echt,het liefs zonder dat ik mensen moet aanspreken,zoals een vriendin van mij die bij de hema werkt. Zo iets word moeilijk voor mij.

    maar je kan het ook voor jezelf moeilijk maken..(cat)
    je kan alles afkeuren, en niets goed vinden, dan blijft er een optie over: niet werken.
    Maar als je dat wel wilt, dan zul je toch een paar grenzen moeten gaan verplaatsen en misschien sommige wel gaan trekken..?