• hallooooo
    ik ben laatst naar de bieb geweest om leesvoer te halen. Ik hou echt van lezen. Ik had hier gelezen over de Darren Shan serie dat die erg leuk was. Alleen hadden ze deel 1 en 2 niet. ik heb nu deel 3, 4 en 5 in huis gehaalt om het toch maar te proberen. zou iemand een korte samenvatting kunnen geven van deel 1 en 2?
    tnx
    xx


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Welke van zijn series?hij heeft er 3.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben zo'n grote fan van The Darren Shan saga. Zijn boeken zijn echt mooi.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, inderdaad, welke serie?
    De wereld van Darren Shan, zijn deel 1 & 2 redelijk belangrijk.
    Bij de Demonata, zijn deel 1 & 2 zeer belangrijk. Vind ik dan.


    You move me ......... Kurt

    oeh ff kijken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    er staat bovenaan op de achterkant. de wereld van darren shan


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    er staat bovenaan op de achterkant. de wereld van darren shan

    Dan zijn die boeken heel belangrijk om te lezen.
    De eerste komt trouwens terug in de laatste, in een ander perspectief.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daar staat dan toch een samenvatting in?
    Kort gezegd ontmoet Darren een vampier en om zijn vriend te redden word hij een half vampier. Om te overleven gaat hij met die vampier mee en voegen ze zich weer bij de frake show,waar ze mekaar hebben ontmoet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk zou ik gewoon bij het begin beginnen en dus even wachten. :X


    Let the Night embrace you

    Ik zou bij het begin beginnen, heb net deel 1 uit. Echt leuk boek :]

    Deel 1:
    Darren gaat met Steve zijn beste vriend naar het Cirque Du Freak na de show gaat steve niet met hem mee naar huis en Darren blijft ook in het theater om Steve te bespieden. Daar ziet hij Steve en Menerr Crepsley praten en hij besluit om Crepsley's Spin Madame Octa te stelen maar Octa bijt Steve en Darren moet hem redden. dat kan alleen maar door in een vampier te veranderen en Crepsley's asistent te wordsen.

    deel 2: darren is een vampier en hij vind het helemaal niet leuk. Samen met meneer Crepsley rewist hij naar het Cirque du freak ern gaat daar shows met hem doen. Darren ontmpoet daar Evra en Sam. Sam word vermoord door de wolfman en Darren drinkt dan voor het eerst in zijn leven Mensen bloed.


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    Deel 1:
    Darren gaat met Steve zijn beste vriend naar het Cirque Du Freak na de show gaat steve niet met hem mee naar huis en Darren blijft ook in het theater om Steve te bespieden. Daar ziet hij Steve en Menerr Crepsley praten en hij besluit om Crepsley's Spin Madame Octa te stelen maar Octa bijt Steve en Darren moet hem redden. dat kan alleen maar door in een vampier te veranderen en Crepsley's asistent te wordsen.

    deel 2: darren is een vampier en hij vind het helemaal niet leuk. Samen met meneer Crepsley rewist hij naar het Cirque du freak ern gaat daar shows met hem doen. Darren ontmpoet daar Evra en Sam. Sam word vermoord door de wolfman en Darren drinkt dan voor het eerst in zijn leven Mensen bloed.


    tnx


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zou echt eerst 1 en 2 lezen. Dan is het nog veel leuker!

    ik heb deel 1 2 3 gelezen en 4 vind ik niet in de biebe dus ga ik niet verder tot ik hem heb ik had toen ik eragon zat te lezen delel een niet gelezen maar de film gezien en daarna deel 2 en 3 daarna maar daaar heb ik nu spijt van....uiteindelijk heb ik deel 1 nog wel gelezen


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Je kunt ze bestellen :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    misschien kan je samenvattingen lezen op internet
    maar ik zal ze toch maar eerst lezen,:P

    ik heb ook heel de serie gelezenxd