• Het vorige was alweer eens vol (:

Keep on smiling

Whipple schreef:
    (...)
    ik weet niet wat ik ga doen op vakantie
    ik ben er wel maar tot vrijdag :Y)
    -thanks grandpa en maa, maar niet heus .___. en zaterdag gaan we naar den bosch x_x en dan zondag ben ik weer thuis ;D
    en maandag kan ik weer lekker werken, great _O_
    -ik vind werken wel serieus leuk, naja, werken niet, maar de mensen erbij wel x'D-
    ;D

Ik ga van zaterdag tot zaterdag en Jeroen zei dat hij de zaterdag als ik terug kwam hier ook kwam :9~ Maar dan zou ik gelijk op bed gaan en dan zou hij mee gaan slapen :'D

Ik vind mijn werk ook leukkkk
    (krul)

-

haaj :''D

Dress me, I'm your manne-quin

Maaj (krul)

-

Genius schreef:
    (...)
    Ik ga van zaterdag tot zaterdag en Jeroen zei dat hij de zaterdag als ik terug kwam hier ook kwam :9~ Maar dan zou ik gelijk op bed gaan en dan zou hij mee gaan slapen :'D

Ik vind mijn werk ook leukkkk
    (krul)

haahaha, wat liefig! (flower)
    haha, koel man ;D
    ik voeld me al bijna maf (cat)

Ik werk samen met mijn moeder en daardoor is onze band echt beter erop geworden (krul)

-

Das wel echt koel, weetje!
    mijn band met mijn ouders is nogal, uhm... raar. x'D
    maar dat komt denk ik doordat ik een puber ben, die tegen haar ouders in gaat :Y)
    hahah,

maarja,
    wat komt wel goed denk ik ;3
    maar toch, het is wel super fijnvoor jou enzo! (:

Oh ik deed eerst zó puberaal tegen haar, maar nu werk ik dus, voor het eerst in mijn leven x'D En dat heeft toch wel impact op me. En omdat ik volgende week 18 word moet ik me toch wel even wat volwassener gedragen (krul)

Hihi danku, ach komt ook wel goed met jou hoor :'D

-

Genius schreef:
    Oh ik deed eerst zó puberaal tegen haar, maar nu werk ik dus, voor het eerst in mijn leven x'D En dat heeft toch wel impact op me. En omdat ik volgende week 18 word moet ik me toch wel even wat volwassener gedragen (krul)

Hihi danku, ach komt ook wel goed met jou hoor :'D

dat denk ik stiekem ook -fluit-
    haha, maar soms is het vet gezellig met mijn moeder, dan kunnen we like de hele avond vet lang praten x'D
    alleen mijn vader daar heb ik niet zo veel meer tegen te vertellen, naja, vroeger ook niet zo, ging ik eerder naar mama, en niet papa x'D
    maar jaa ;3
    komt wel goed _O_

Maaarmaaarmaaar.. je moet je dan misschien wel volwassen gaan doen enzo, maar je mag wel soms nog kind zijn tochhhh (krul)

Whipple schreef:
    (...)
    dat denk ik stiekem ook -fluit-
    haha, maar soms is het vet gezellig met mijn moeder, dan kunnen we like de hele avond vet lang praten x'D
    alleen mijn vader daar heb ik niet zo veel meer tegen te vertellen, naja, vroeger ook niet zo, ging ik eerder naar mama, en niet papa x'D
    maar jaa ;3
    komt wel goed _O_

Maaarmaaarmaaar.. je moet je dan misschien wel volwassen gaan doen enzo, maar je mag wel soms nog kind zijn tochhhh (krul)

Ach ik heb totaal geen contact met mijn vader hoor (krul)

Haha tuurlijk wel! Maar ik moet gewoon me meer focussen op school enzo (:

-

Genius schreef:
    (...)

Ach ik heb totaal geen contact met mijn vader hoor (krul)

Haha tuurlijk wel! Maar ik moet gewoon me meer focussen op school enzo (:

oh ja, sorry vergeten :#
    snorry! ;3

dat gaat je wel lukken _O_
    Dat voelt mijn mentospotje met wel 70 kauwgoms erin, die in mijn tas zat, waar ik vandaag meegelopen heb x'D
    haha _O_

ik denk dat ik gewoon hetzelfde moet doen voor school, als eerst ;3
    het ging wel goed, dusjaa ;3

Whipple schreef:
    (...)
    oh ja, sorry vergeten :#
    snorry! ;3

dat gaat je wel lukken _O_
    Dat voelt mijn mentospotje met wel 70 kauwgoms erin, die in mijn tas zat, waar ik vandaag meegelopen heb x'D
    haha _O_

ik denk dat ik gewoon hetzelfde moet doen voor school, als eerst ;3
    het ging wel goed, dusjaa ;3

Ik ben op het nippertje over gegaan dus moet wel even mijn best gaan doen (krul)

Maar ik moet morgen weer werken dus ik ga op bed!
    Slaap lekker miertje :9~

-

Genius schreef:
    (...)
    Ik ben op het nippertje over gegaan dus moet wel even mijn best gaan doen (krul)

Maar ik moet morgen weer werken dus ik ga op bed!
    Slaap lekker miertje :9~

haha, ik moet morgen ook werken (A)
    en ik zou om 11 uur gaan,
    oh wacht :'DD
    nu duss x'D
    ahhaah, doeeeggg <33

Sorry dat ik er zo weinig ben, maar Jeroen is er de hele tijd enzo en dan zit ik niet vaak op m'n pc, dus ik kom weer zo snel ik kan (cat)
    xxxxxxx

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Omfg, ben zo hyper :|.
    Vandaag te horen gekregen dat mojo 500 kaarten extra heeft voor lowlands.
    KAN IK ER TOCH NOG NAARTOE =D.

Live life like a raver.

Zeker doen want ikmisje ;(

Keep on smiling