• Ik vertrek morgen voor een week naar zee en heb net alles ingepakt, maar men het lijkt wel alsof ik twee weken ga. Ik neem echt altijd teveel mee, en nu weet ik niet wat ik moet thuislaten en wat niet (krul), but nemen jullie ook altijd teveel mee opreis ?


    The soul needs autumn.

    Ja of te weinig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja we bleven voor 10 dagen en m'n hele koffer zat vol en m'n koffer was redelijk groot?
    Ik heb de helft niet aangehad (krul)


    The way we live, is the way we die

    Oh ja hoor! Ik ben een tijdje geleden voor 5 dagen naar de ardennen geweest, en mijn koffer is werkelijk waar kapot gegaan omdat ik er teveel had ingestopt :X
    Ik had zo'n 4 rokken mee, 4 shorts, 2 jeansbroeken, 10 t-shirts, 3 trui"en. En daarboven op nog eens ondergoed + bikini + schoenen "nzo. Beetje overdreven, maar ik heb altijd schrik dat ik op vakantie geen goede combinatie's meer ga kunnen maken met mijn kleren^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik neem ook echt altijd teveel mee xD


    dream, dare, fly!

    Ik heb altijd te veel bij me x3

    Altijd :) ik ging een week op ponykamp (in mijn eigen dorp) en had genoeg mee voor 3 weken in het buitenaland


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik heb altijd te veel bij.
    > Alles wat ik niet nodig heb, heb ik bij. Dingen die ik nodig heb, ben ik dan vergeten. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik heb altijd te veel bij me, want voor mijn idee heb ik dat dan allemaal nodig XD uiteindelijk gebruik ik meer dan de helft niet eens

    Ik wil altijd te veel meenemen.

    NYC schreef:
    Ja of te weinig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik denk deze keer niet. Vorig jaar op uitwisseling echt wel xD

    Maar ik ben bang dat ik nu dingen ga vergeten ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik neem altijd te veel mee. Maar alles wat ik echt nodig heb vergeet ik dan weer. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    Veeeeeeeeel te veel. (cat)
    Ik ging vorig jaar met school twee dagen op bezinning, en ik kon met mijn kleren die ik mee had een week weg.
    En toen ik in de paasvakantie met school voor 12 dagen op Italiëreis ging had ik ook kleren bij voor 2.5 week ofzo.
    En laatst op scoutskamp ging ik 7 dagen en ik had minstens twee zuivere tenues bij voor iedere dag.
    Ik ben erg. ;x
    Veel plezier aan zee! :')

    Natuurlijk :'D, dan heb ik keus ^^.


    Get back motherfuckerz'

    hoelang ik ook ga ik neem altijd zowat me hele kleding kast mee haha x)


    You can't fly unless you let yourself fall.